1
Perioada de actualizare
de la 04.12.2024 16:06
până la 09.12.2024 16:01
2
Propunerea ofertelor
de la 09.12.2024 16:01
până la 18.12.2024 18:01
3
Licitaţie
19.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 436 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 4 dec 2024, 16:06 - 9 dec 2024, 16:01
Perioada de depunere a ofertelor: 9 dec 2024, 16:01 - 18 dec 2024, 18:01
Începutul licitației: 19 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Bălți) mun. Bălți, str. Hotinului nr. 43. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 2) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Fălești) or. Fălești, str. 1 mai nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 3) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Sîngerei) or. Sîngerei,str.Testemițanu nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00-14:00) Fără pază fizică în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători. ATRIBUȚIILE PRESTATORULUI: l. Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea și deservirea butonului de alarmă in regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min, in cazul declanșării sistemului de semnalizare; 5. Asigurarea agenților de pază cu dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimație, ecuson și registre necesare postului; 6. Instruirea agenților de pază în modul de comunicare cu cetățenii și personalul instanței; 7. Instruirea agenților de pază în asigura ordinea și liniștea la obiectul păzit, intervenind politicos, dar ferm, pentru aplanarea oricărui conflict luând măsurile ce se impun; 8. Să aducă la cunoștință imediat conducerii autorității contractante și șefului său ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, în timpul prestării serviciului și despre măsurile întreprinse; 9. În caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, inclusiv, în caz de calamități naturale; 10. Să sesizeze poliția în legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul beneficiarului; 11. Să păstreze secretul profesional cu privire la datele confidențiale legate de activitatea instanței; 12. Agenții de pază să fie respectuoși în raporturile de serviciu atît cu angajații beneficiarului, cît și cu cetățenii. Beneficiarul își rezervă dreptul de a solicita înlocuirea personalului în cazul în care acesta nu dă dovadă de aspect sau comportament decent.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3118, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Hotinului nr.43
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Munteanu Vasile
Telefonul de contact
069065856
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
4 dec 2024, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
436 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 363,33 MDL
Achizitii.md ID
21319670
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3118, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Hotinului nr.43
Durata contractului
1 ian 2025 00:00 - 31 dec 2025 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Bălți) mun. Bălți, str. Hotinului nr. 43. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 2) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Fălești) or. Fălești, str. 1 mai nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00 - 14:00). 3) Postul de pază fizică și tehnică (sediul Sîngerei) or. Sîngerei,str.Testemițanu nr. 4. Program de lucru: Luni – Vineri: 09:00 – 18:00 (pauză de masă 13:00-14:00) Fără pază fizică în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători. ATRIBUȚIILE PRESTATORULUI: l. Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante; 2. Asigurarea regimului de trecere cu permis; 3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit; 4. Instalarea și deservirea butonului de alarmă in regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min, in cazul declanșării sistemului de semnalizare; 5. Asigurarea agenților de pază cu dotarea necesară a postului, uniformă de serviciu, legitimație, ecuson și registre necesare postului; 6. Instruirea agenților de pază în modul de comunicare cu cetățenii și personalul instanței; 7. Instruirea agenților de pază în asigura ordinea și liniștea la obiectul păzit, intervenind politicos, dar ferm, pentru aplanarea oricărui conflict luând măsurile ce se impun; 8. Să aducă la cunoștință imediat conducerii autorității contractante și șefului său ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, în timpul prestării serviciului și despre măsurile întreprinse; 9. În caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, inclusiv, în caz de calamități naturale; 10. Să sesizeze poliția în legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul beneficiarului; 11. Să păstreze secretul profesional cu privire la datele confidențiale legate de activitatea instanței; 12. Agenții de pază să fie respectuoși în raporturile de serviciu atît cu angajații beneficiarului, cît și cu cetățenii. Beneficiarul își rezervă dreptul de a solicita înlocuirea personalului în cazul în care acesta nu dă dovadă de aspect sau comportament decent. CPV: 79713000-5 - Servicii de pază
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202412041602_Anunt de participare Paza 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare Paza 2025.semnat.pdf
4.12.24 16:06
202412041603_DUAE paza 2025.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE paza 2025.semnat.pdf
4.12.24 16:06
202412041602_Anunt de participare Paza 2025.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare Paza 2025.docx
4.12.24 16:06
202412041602_doc.standard servicii paza 2025.docx.semnat.pdf
Documentele la ofertă
doc.standard servicii paza 2025.docx.semnat.pdf
4.12.24 16:06
202412041602_doc.standard servicii paza 2025.docx
Documentele la ofertă
doc.standard servicii paza 2025.docx
4.12.24 16:06
202412041602_DUAE paza 2025.doc
Documentele la ofertă
DUAE paza 2025.doc
4.12.24 16:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 435 306 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări