1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2024 12:14
până la 11.12.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2024 14:00
până la 19.12.2024 14:00
3
Licitaţie
20.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2024, 12:14 - 11 dec 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 dec 2024, 14:00 - 19 dec 2024, 14:00
Începutul licitației: 20 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Agenția dispune de sistem de control și supraveghere a gardienilor ce efectuiaza paza
la obiectiv.Gardienii vor avea:
- capacitate deplină de exercitiu
- echipați cu uniformă cu sigle specifice pentru
personalul de pază,
- dețin echipamente de
comunicatii si canal de date tip voce cu echipajele mobile si buton de alarma;
-echipele mobile amplasate la o distanța de cel mult 3 km. Prestatorul va asigura: supravegherea edificiul, bunurile și valorile primite in
supraveghere și sa asigure
integritatea acestora (registrul le predare-primire); patrularea pe perimetrul spitalului (8 ha); dotează secția de internare cu echipamente de comunicatii la necesitate si persoanele angajate cu carduri numerice pentru acordarea imediată a ajutorului in timpul serviciului, prin apelare telefon sau declansare alarma; să oprească si să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii cI au săvîrșit infracțiuni sau alte fapte ilicite in edificiul supravegheat, cele care incalcă normele inteme stabilite prin regulamente proprii, iar in cazul infracțiunilor flagrante să opreascd și să predea poliției pe făptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau al altor fapte ilicite, luînd măsuri pentru conservarea și supravegherea lor, intocmind totodată un proces verbal despre măsurile intreprinse, să, aducă la cunoștință imediat conducerii autoritătii contractate și pe șeful sau ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, in timpul prestării serviciului si despre măsurile intreprinse;
- in caz. de accidente produse la instalații, conducte, rețele electrice sau telefonice și in orice alte imprejurări, care sunt de natură să producă pagube, să aducă, imediat la cunoștință celor in drept la asemenea evenimente și să ia primele măsuri imediat dupa constatare:
- in caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, respective și in caz de calamitatii ;
- să sesizeze poliția in legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul benefi ciarului ;
-să fie respectuoși in raporturile de serviciu și cu angajții beneficiarului,
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.147
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stoicev Tatiana
Telefonul de contact
+37369895255
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 dec 2024, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Achizitii.md ID
21318988
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str.Grenoble 147
Durata contractului
31 dec 2024 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a securitatii si ordinei publice pe teritoriul IMSP SCMF pentru anul 2025 CPV: 75240000-0 - Servicii de siguranţă publică şi de asigurare a ordinii publice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anexa 23 ,22
Specificaţie tehnică
specificatii tehnice si de pret
3.12.24 12:14
anunt de participare final
Specificaţie tehnică
anunt de participare
3.12.24 12:14
documente pentru calificare
Specificaţie tehnică
documentele pentru oferta
3.12.24 12:14
contract model
Specificaţie tehnică
contract
3.12.24 12:14
duae_ro_0
Specificaţie tehnică
DUAE
3.12.24 12:14

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 341 148 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări