Achiziţie publică
21318988
Obiectul achiziției
1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2024 12:14
până la 11.12.2024 14:00
până la 11.12.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.12.2024 14:00
până la 19.12.2024 14:00
până la 19.12.2024 14:00
3
Licitaţie
20.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
300 000 MDL
Perioada clarificărilor:
3 dec 2024, 12:14 - 11 dec 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
11 dec 2024, 14:00 - 19 dec 2024, 14:00
Începutul licitației:
20 dec 2024, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Agenția dispune de sistem de control și supraveghere a gardienilor ce efectuiaza paza
la obiectiv.Gardienii vor avea:
- capacitate deplină de exercitiu
- echipați cu uniformă cu sigle specifice pentru
personalul de pază,
- dețin echipamente de
comunicatii si canal de date tip voce cu echipajele mobile si buton de alarma;
-echipele mobile amplasate la o distanța de cel mult 3 km. Prestatorul va asigura: supravegherea edificiul, bunurile și valorile primite in
supraveghere și sa asigure
integritatea acestora (registrul le predare-primire); patrularea pe perimetrul spitalului (8 ha); dotează secția de internare cu echipamente de comunicatii la necesitate si persoanele angajate cu carduri numerice pentru acordarea imediată a ajutorului in timpul serviciului, prin apelare telefon sau declansare alarma; să oprească si să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii cI au săvîrșit infracțiuni sau alte fapte ilicite in edificiul supravegheat, cele care incalcă normele inteme stabilite prin regulamente proprii, iar in cazul infracțiunilor flagrante să opreascd și să predea poliției pe făptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau al altor fapte ilicite, luînd măsuri pentru conservarea și supravegherea lor, intocmind totodată un proces verbal despre măsurile intreprinse, să, aducă la cunoștință imediat conducerii autoritătii contractate și pe șeful sau ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, in timpul prestării serviciului si despre măsurile intreprinse;
- in caz. de accidente produse la instalații, conducte, rețele electrice sau telefonice și in orice alte imprejurări, care sunt de natură să producă pagube, să aducă, imediat la cunoștință celor in drept la asemenea evenimente și să ia primele măsuri imediat dupa constatare:
- in caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, respective și in caz de calamitatii ;
- să sesizeze poliția in legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul benefi ciarului ;
-să fie respectuoși in raporturile de serviciu și cu angajții beneficiarului,
la obiectiv.Gardienii vor avea:
- capacitate deplină de exercitiu
- echipați cu uniformă cu sigle specifice pentru
personalul de pază,
- dețin echipamente de
comunicatii si canal de date tip voce cu echipajele mobile si buton de alarma;
-echipele mobile amplasate la o distanța de cel mult 3 km. Prestatorul va asigura: supravegherea edificiul, bunurile și valorile primite in
supraveghere și sa asigure
integritatea acestora (registrul le predare-primire); patrularea pe perimetrul spitalului (8 ha); dotează secția de internare cu echipamente de comunicatii la necesitate si persoanele angajate cu carduri numerice pentru acordarea imediată a ajutorului in timpul serviciului, prin apelare telefon sau declansare alarma; să oprească si să legitimeze persoanele despre care există date sau indicii cI au săvîrșit infracțiuni sau alte fapte ilicite in edificiul supravegheat, cele care incalcă normele inteme stabilite prin regulamente proprii, iar in cazul infracțiunilor flagrante să opreascd și să predea poliției pe făptuitor, bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau al altor fapte ilicite, luînd măsuri pentru conservarea și supravegherea lor, intocmind totodată un proces verbal despre măsurile intreprinse, să, aducă la cunoștință imediat conducerii autoritătii contractate și pe șeful sau ierarhic, despre producerea fiecărui eveniment, in timpul prestării serviciului si despre măsurile intreprinse;
- in caz. de accidente produse la instalații, conducte, rețele electrice sau telefonice și in orice alte imprejurări, care sunt de natură să producă pagube, să aducă, imediat la cunoștință celor in drept la asemenea evenimente și să ia primele măsuri imediat dupa constatare:
- in caz de incendii să ia imediat măsuri de localizare, stingere și de salvare a persoanelor, bunurilor și a valorilor, respective și in caz de calamitatii ;
- să sesizeze poliția in legătură cu orice faptă de natură de a prejudicia patrimoniul benefi ciarului ;
-să fie respectuoși in raporturile de serviciu și cu angajții beneficiarului,
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Grenoble nr.147
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
3 dec 2024, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
300 MDL
Achizitii.md ID
21318988
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chisinau, str.Grenoble 147
Durata contractului
31 dec 2024 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a securitatii si ordinei publice pe teritoriul IMSP SCMF pentru anul 2025
CPV: 75240000-0 - Servicii de siguranţă publică şi de asigurare a ordinii publice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IS SERVICII PAZA A MAI
Preţul ofertei:
341 148 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
conturi bancare 2021.signed.pdf
conturi bancare 2021.signed.pdf
ID: 0da731f9-1161-4582-922e-9839ca34ed54
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
dispecerat paza tehnica.signed.pdf
dispecerat paza tehnica.signed.pdf
ID: 15601e12-1858-4ef3-86de-97d8c1dbefda
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: 627b8409-0d06-45ff-ac8c-fae2bc546959
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
certificat fisc 16-31.signed.pdf
certificat fisc 16-31.signed.pdf
ID: 7b8613c9-99e5-4762-9993-006909428a96
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
certificate de atestare profesionala.signed.pdf
certificate de atestare profesionala.signed.pdf
ID: 811fb5f6-3c1a-475d-a0b8-26b4ac817344
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
nota explicativa la situatia financiara 2023 .signed.pdf
nota explicativa la situatia financiara 2023 .signed.pdf
ID: 9423274c-387c-4583-acbe-1312bbb701e2
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
spitalul clinic municipal de fiziopneumologie anexa nr.23.signed.pdf
spitalul clinic municipal de fiziopneumologie anexa nr.23.signed.pdf
ID: 9d945425-472c-462d-b70d-09bc36f3b12e
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
garantie ftiziuopdf.signed.pdf
garantie ftiziuopdf.signed.pdf
ID: b195b90f-90a8-4574-b6a0-b428cd857fac
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
spitalul clinic municipal de fiziopneumologie anexa 22.signed.pdf
spitalul clinic municipal de fiziopneumologie anexa 22.signed.pdf
ID: d6009d05-4a00-49d5-b7a0-1eaf5abacfb9
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
situația financiară anul 2023.signed.pdf
situația financiară anul 2023.signed.pdf
ID: e74de95d-1c0d-49bc-b0fe-e213ccf30310
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.12.24 12:28
Data deschiderii:
19.12.24 14:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK