1
Perioada de actualizare
de la 02.12.2024 15:27
până la 13.12.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.12.2024 14:00
până la 09.01.2025 10:00
au rămas 18 zile
3
Licitaţie
10.01.2025 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 862 500 MDL
Perioada clarificărilor: 2 dec 2024, 15:27 - 13 dec 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 dec 2024, 14:00 - 9 ian 2025, 10:00
Începutul licitației: 10 ian 2025, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicați oferta
1. Prestatorul se obligă în termen de 15 (cincisprezece) zile după semnarea Contractului să evalueze/examineze starea tehnică a Complexului.
2. Serviciile de mentenanță tehnică a complexului vor fi prestate la sediul Beneficiarului - adresa: mun. Chișinău, str. A. Pușkin 42, în următoarea consecutivitate: revizie, repunere în funcție, intervenții accidentare și înlocuirea pieselor de schimb a echipamentului în cazul defecțiunilor.
3. Mentenanța tehnică va cuprinde următoarele echipamente:
(a) Fujitsu Primergy BX900 Blade Enclosure
Primergy Blade Chassis BX900S2
• 7 x Primergy Blade Servers BX920S3
• 2 x Primergy BX Connection Blade Brocade 5450
• 2 x Primergy BX Ethernet Switch IBP 36/8+2
• 2 x Management Blade
1.
(b) Fujitsu Storage Eternus DX90 S2
Dual RAID Controller Module
• 2 x FC Host Adapters
• 12 x 1TB NL-SAS disk drives
• 2 x Power Supply Units
2.
(c) Echipamente de comunicații:
• 2 x NGFW Fortinet 100F
3.
(d) Time Server:
Meinberg Lantime: M300 NTP Server.

4. Pentru fiecare tip de echipament vor fi prestate următoarele servicii:
(a) Deservirea tehnică periodică (2 ori în an) prin prestarea serviciilor de suport și upgrade a softului Firmware, precum și a softului integrat în limita versiunilor disponibile pentru echipamentul deservit;
(b) Diagnosticarea defecțiunilor, rezolvarea problemelor legate de situații excepționale sau funcționarea nestabilă a echipamentului
(c) Remedierea defecțiunilor critice ale echipamentului se va efectua la sediul Beneficiarului și nu va depăși 12 ore, pentru defecțiuni de nivel mediu până la 3 zile lucrătoare și cazuri nesemnificative până la 7 zile lucrătoare.
Remedierea defecțiunilor presupune repararea sau substituirea componentelor defectate, instalarea, configurarea și testarea funcționării adecvate a lor;
(d) Piesele de schimb necesare pentru înlăturarea defecţiunilor vor fi puse la dispoziție de către Prestator.
(e) Consultanța tehnică pentru personalul de întreținere.

5. Mentenanța periodică va fi efectuată de două ori pe an în conformitate cu programul stabilit în comun între Beneficiar și Prestator. Mentenanța periodică va include lista serviciilor profilactice după cum este specificat în contract.

6. Diagnosticarea problemei va fi efectuată la solicitarea Beneficiarului și nu va depăși 6 ore (24x7 în situații critice și 8x5 în celelalte situații); Numărul solicitărilor este nelimitat.

7. Prestatorul de servicii va pune la dispoziția Beneficiarului numere de telefon „hot-line” și adresa de e-mail/Service-Desk pentru transmiterea și înregistrarea promptă a cererilor de deservire.

8. La elaborarea contractului de mentenanță Prestatorul de servicii va coordona cu Beneficiarul categoriile de posibile disfuncționalități, modalitățile de soluționare la fiecare, precum și timpul mediu de eliminare a defecțiunilor pentru fiecare categorie.

9. Eliminarea disfuncționalităților minore se vor efectua on-site, fără a sista funcționarea celorlalte componente ale complexului, dacă acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic și nu contravine cerințelor tehnicii de securitate.

10. Echipamentele furnizate pentru înlocuire vor satisface pe deplin caracteristicile tehnice ale echipamentului înlocuit. Termenul de garanție și deservire a echipamentului înlocuit va fi de 12 de luni.

11. La solicitarea Beneficiarului Prestatorul va oferi în cadrul contractului de mentenanță consultații tehnice legate de funcționarea complexului, precum și dezvoltarea acestuia.

12. Prestatorul de servicii va duce evidența și va gestiona licențele pentru echipamentele și software-ul complexului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
2 dec 2024, 15:12
Data ultimilor modificări
2 dec 2024, 15:43
Valoarea estimată (fără TVA)
862 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
8 625 MDL
Achizitii.md ID
21318621
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
13 ian 2025 15:24 - 30 dec 2025 15:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță a Complexului protecție criptografică producere pentru anul 2025 CPV: 72253200-5 - Servicii de asistenţă pentru sisteme
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie.doc
Documentele la ofertă
declaratie.doc
2.12.24 15:27
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
duae .signed.pdf
2.12.24 15:27
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare .signed.pdf
2.12.24 15:27
anexe la documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard.docx
2.12.24 15:27
duae.docx
Documentele la ofertă
duae.docx
2.12.24 15:27
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
Documentele la ofertă
anexa nr. 24 - modelul contractului signed.pdf
2.12.24 15:27
anexe la documentatia standard .signed.pdf anexe la documentatia standard .signed.pdf
Documentele la ofertă
anexe la documentatia standard .signed.pdf
2.12.24 15:27
declaratie .signed.pdf declaratie .signed.pdf
Documentele la ofertă
declaratie .signed.pdf
2.12.24 15:27
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
Documentele la ofertă
aviz age-3011-970-29112024-asp.semnat.pdf
2.12.24 15:43
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări