Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21317517
1
Perioada de actualizare
de la
28.11.2024 17:00
până la 30.11.2024 10:00
până la 30.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
30.11.2024 10:00
până la 03.12.2024 15:00
până la 03.12.2024 15:00
3
Licitaţie
04.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
45 000 MDL
Perioada clarificărilor:
28 nov 2024, 17:00 - 30 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2024, 10:00 - 3 dec 2024, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Servicii de actualizare a devizului de cheltuieli pentru reconstrucția clădirilor administrative cu 3 nivele și subsol a IGP, amplasate în mun. Chișinău, str. Dosoftei, 156
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 nov 2024, 17:00
Data ultimilor modificări
28 nov 2024, 22:42
Achizitii.md ID
21317517
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anuț de participare 1.pdf
anuț de participare 1.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
28.11.24 17:00
Data:
28 nov 2024, 22:42
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Care este termenul de executare solicitat?
Răspuns (29 nov 2024, 07:51):
Bună ziua!
Conform pct.11 din Anunțul de participare: Termenul de prestare a serviciilor este în decurs de 15 zile calendaristice din momentul înregistrării contractului la Trezoreria de Stat.
Data:
29 nov 2024, 08:38
Subiectul întrebării:
Termenul de ofertare
Întrebare:
Este ireal in 5 zile de executat așa un volum
Răspuns (29 nov 2024, 09:38):
Bună ziua! Termenul de execuție stabilit din motiv că sursele financiare alocate pentru achiziția enunțată sunt prevăzute pentru anul bugetar 2024
Data:
29 nov 2024, 09:52
Subiectul întrebării:
Proiect de execuție. Verificare deviz.
Întrebare:
Bună ziua. Este necesară verificarea devizului de cheltuieli?
Răspuns (29 nov 2024, 10:24):
Bună ziua! Devizul ce urmează a fi actualizat este obligatoriu verificarea și expertizarea la fiecare compartiment de lucrări de verificator pe domeniu.
Data:
29 nov 2024, 10:57
Subiectul întrebării:
Termen de execuție.
Întrebare:
Este ireal de executat așa un volum de lucru plus verificare. De asemenea este necesară o documentație de proiect verificată.
Răspuns (29 nov 2024, 13:58):
Având în vedere termenul scurt de execuție prevăzut de 15 zile calendaristice din data înregistrării la Trezoreria de Stat se comunică că, achiziția serviciilor invocate este planificată pentru anul 2024 și nu poate fi prelungită. Din aceste considerente termenul nu se modifică
Data:
29 nov 2024, 13:14
Subiectul întrebării:
Documentatie de proiect
Întrebare:
Buna ziua.
Exista o documentatie de proiect in baza caruia sunt date volumele de lucrari?
Daca da, aceasta este verificată?
Răspuns (29 nov 2024, 16:20):
Documentația de proiect a fost elaborată în anul 2021 și este verificată și expertizată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK