1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2024 16:39
până la 12.12.2024 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 12.12.2024 14:30
până la 27.12.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 23 552 951,10 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2024, 16:39 - 12 dec 2024, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 12 dec 2024, 14:30 - 27 dec 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS sect. Buiucani
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr Votcariov
Telefonul de contact
022210335
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2024, 16:34
Data ultimilor modificări
27 nov 2024, 16:39
Valoarea estimată (fără TVA)
23 552 951,10 MDL
Achizitii.md ID
21316880
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Stefan Neaga 19
Durata contractului
1 ian 2025 16:37 - 30 dec 2025 16:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentarea copiilor din cadrul instituțiilor de învățămînt preuniversitar subordonate DETS sect. Buiucani CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare (5).docx
Documentele la ofertă
-
27.11.24 16:39
duae (1).doc
Documentele la ofertă
-
27.11.24 16:39
ds_bunuri_servicii_ .docx
Documentele la ofertă
-
27.11.24 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Liceist

Preţul ofertei: 23 552 951,10 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări