1
Perioada de actualizare
de la 27.11.2024 11:19
până la 06.12.2024 12:16
2
Propunerea ofertelor
de la 06.12.2024 12:16
până la 17.12.2024 12:16
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 160 690 MDL
Perioada clarificărilor: 27 nov 2024, 11:19 - 6 dec 2024, 12:16
Perioada de depunere a ofertelor: 6 dec 2024, 12:16 - 17 dec 2024, 12:16

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Rețele de apeduct în localitatea Isăicani,
rețele exterioare alimentare cu apă în comuna Valea-Trestieni (satele Valea-Trestieni,Luminița, Selișteni, Odobești și Isăicani) (bransarea consumatorilor)

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6438, MOLDOVA, Nisporeni, s.Valea-Trestieni, satul Valea Trestieni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grigore Cananău
Telefonul de contact
069955965
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2024, 11:15
Data ultimilor modificări
18 dec 2024, 18:48
Achizitii.md ID
21316558
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202411271116_ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
27.11.24 11:19
202411271116_duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
27.11.24 11:19
202411271116_anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
27.11.24 11:19
Data:
28 nov 2024, 10:16
Subiectul întrebării:
garantie buna executie 7%
Întrebare:
Stimata AC,conform legii 131/2015 art 68 pct 12: Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv. or,in cazul prezentei licitatii daca va uitati bine in devizele-oferta veti vedea ca exista o limitare a adaosului si anume 6% baneficiu de deviz. va rugam frumos sa modificati cerinta dvs de 7% si maxim sa solicitati 6%,va multumim.
Răspuns (28 nov 2024, 13:46):
Care este actul normativ la care vă referiți ce limitează ,,Adaosul comercial,,? Potrivit pct.3.6 din CP L.01.05-2012 ,,Instrucțiuni privind determinarea valorii beneficiului de deviz la formarea prețurilor la producția de construcții” aprobat prin Ordinul nr.7 din 23.01.2013 al Ministerului Dezvoltării Regionale și Construcțiilor (la determinarea valorii de deviz a producției de construcții (la întocmirea devizelor de investitor) valoarea beneficiului de deviz se determină pe baza cotei MEDII pe ramură. La începutul fiecărui an Organul Național de Dirijare în Construcții comunică datele privind cota MEDIE a beneficiului de deviz pe ramură, printr-o scrisoare instructiv normativă cu publicarea acesteia în Monitorul Oficial al Republicii Moldova) respectiv cota Beneficiului de deviz nu se limitează la 6%, deci nu este MAXIMALĂ dar una MEDIE. Potrivit pct.3.3 al aceluiași Cod Practic în Construcții (Cotele individuale ale beneficiului de deviz se calculează sau precizează de către întreprinderile de antrepriză, de sine stătător şi se aprobă de către conducerea întreprinderii). Totodată în pct.3.7 din același Cod Practic în construcții se menționează că pentru sporirea competitivității sale pe piața lucrărilor și serviciilor de construcții, întreprinderile de antrepriză trebuie să analizeze în permanență norma Beneficiului de deviz pentru a reduce valoarea construcției și a exclude cheltuielile neproductive. În acest context Autoritatea contractantă s-a condus expres de prevederile art.68, alin. (12) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice precum și pct.152 din ,,Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări”, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.638/2020, iar Codul Practic în construcții menționat nu are rolul de document EXECUTORIU dar este unul INFORMATIV, care ghidează modalitatea de determinarea cotelor pe compartimente.
Data:
28 nov 2024, 10:24
Subiectul întrebării:
F1 desfasurat,sau F5 desfasurat.
Întrebare:
Stimata AC,va rugam sa postati F1 desfasurat,sau F5 desfasurat,va multumim.
Răspuns (28 nov 2024, 14:43):
Din motivul unor erori tehnice nu este posibil la moment adaugarea unor doc noi , accesati F5 la https://docs.google.com/document/d/1M6dEvfArwW8HsQyYqiMREPhmcAFqAqM1/edit?usp=sharing&ouid=113473068760753077615&rtpof=true&sd=true
Data:
29 nov 2024, 16:25
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
In anuntul de participare, la punctul 16, subpunctul 10 dvs solicitati certificate de atestare pentru lucrari de constructii si amenajari. Reamintim, titlul proiectului este ,,Rețele de apeduct...,, respectiv e necesar obligatoriu sa cereti certificate pentru specialisti din domeniul apeductului, canalizarii. Corect? Va rugam sa modificati cerinta data, ca sa participe companii din domeniul corect raportat la lucrarile ce se vor executa!
Răspuns (30 nov 2024, 11:40):
Caietul de sarcini conține atît lucrări de instalații cît și drumuri ,terasamente etc .Certificatele de Atestarea tehnico-profesională a diriginţilor de şantier pentru lucrări specializate şi instalaţii aferente construcţiilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.