Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21314942
1
Perioada de actualizare
de la
22.11.2024 16:53
până la 26.11.2024 11:35
până la 26.11.2024 11:35
au rămas 22 de ore
2
Propunerea ofertelor
de la
26.11.2024 11:35
până la 29.11.2024 12:05
până la 29.11.2024 12:05
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
207 878,33 MDL
Perioada clarificărilor:
22 nov 2024, 16:53 - 26 nov 2024, 11:35
Perioada de depunere a ofertelor:
26 nov 2024, 11:35 - 29 nov 2024, 12:05
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
Lotul 1
Reparația imprejmuirilor grădiniței de copii nr. 7 din mun. Hîncești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2024, 16:53
Data ultimilor modificări
25 nov 2024, 11:35
Achizitii.md ID
21314942
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lotul 1 Reparația imprejmuirilor grădiniței de copii nr. 7 din mun. Hîncești
Buget: 207878.33 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.semnat.pdf
documentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-documentația standard
22.11.24 16:53
anunț de participare.semnat.pdf
anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
22.11.24 16:53
caiet de sarcini.semnat.pdf
caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.
22.11.24 16:53
f1a.semnat.pdf
f1a.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat
25.11.24 11:35
Data:
23 nov 2024, 13:49
Subiectul întrebării:
cerinte
Întrebare:
stimata AC, la o achizitie de mica valoare rog sa permiteti participarea la agentii economici cu experienta dar care nu detin Aviz de la AST. solicita respectuos de a excldue aceasta cerinta
Răspuns (25 nov 2024, 11:31):
Avizul pentru participare la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor (anexa nr. 22) este obligatoriu, dat fiind faptul că acesta vine să confirme declarațiile ofertanților referitor la capacitatea tehnică și/sau profesională.
Data:
25 nov 2024, 11:10
Subiectul întrebării:
Clarificari !
Întrebare:
Rugam autoritatea contractanta sa incarce forma desfasurata a caietului de sarcini !
Răspuns (25 nov 2024, 11:38):
Documentația de atribuire a cost completată cu Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK