1
Perioada de actualizare
de la 22.11.2024 12:41
până la 27.11.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2024 14:00
până la 04.12.2024 16:00
3
Licitaţie
05.12.2024 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Licitaţie
Valoarea estimată fără TVA 333 333,34 MDL
Perioada clarificărilor: 22 nov 2024, 12:41 - 27 nov 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2024, 14:00 - 4 dec 2024, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de reîncărcare, regenerare și reparare a cartușelor pentru imprimante și imprimantelor

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2062, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Burebista, 93
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Corina Cebuc
Telefonul de contact
022-55-96-46
Datele achizitiei
Data publicării
22 nov 2024, 12:41
Data ultimilor modificări
26 nov 2024, 11:21
Achizitii.md ID
21314658
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Costul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Data:
26 nov 2024, 11:21
Subiectul întrebării:
act solicitat conform caietului de sarcini Nr.
Întrebare:
In tabel cu documente obligatoriu pentru participarea la tender, este urmatoarea cerinta: " Certificat care atesta dreptul decolectare, de transport si de eliminarea a deseurilor medicale". Va rog sa confirmati ce legatura are actul solicitat cu "Servicii de reîncărcare, regenerare și reparare a cartușelor pentru imprimante și imprimantelor"
Răspuns (26 nov 2024, 12:08):
Este o greșeală tehnică. Acestă cerință nu va fi aplicată la evaluarea ofertelor. Vă mulțumim pentru clarificare!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.