Pesmeți din făinăde grâu calitatea I
până la 01.12.2024 14:00
până la 11.12.2024 14:00
până la 12.12.2024 13:23
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017 și HG nr.724/2024;
Conform cerințelor: HG nr.775/2007 (anexa nr.1și nr.2 litera f)
Suprafața - porozitate dezvoltată, fără urme de făină nefrământată;
Gustul şi mirosul - caracteristic produsului, fără gust şi miros străine;
Fragilitatea – fragili însă își păstrează forma.
Ambalaj: până la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim de 5 luni zile din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
- termen de valabilitate: minim de 5 luni din data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda* cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI
SA "Combinatul de pîine din Bălți"
În cazul când Criteriu de atribuire este Prețul cel mai scăzut: documentele de tipul 'documente de calificare', 'propunere financiară' și 'ilustrare' vor fi vizibile doar atunci când oferta va obține statutul 'în considerare'.