1
Perioada de actualizare
de la 21.11.2024 10:37
până la 02.12.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 02.12.2024 09:30
până la 11.12.2024 16:30
3
Licitaţie
12.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 058 395,93 MDL
Perioada clarificărilor: 21 nov 2024, 10:37 - 2 dec 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 2 dec 2024, 9:30 - 11 dec 2024, 16:30
Începutul licitației: 12 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale
de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale, pentru anul bugetar 2025, conform documentației de atribuire
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tiutiunnicov Rodica
Telefonul de contact
068928555
Datele achizitiei
Data publicării
21 nov 2024, 10:21
Data ultimilor modificări
21 nov 2024, 10:37
Valoarea estimată (fără TVA)
1 058 395,93 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 058,40 MDL
Achizitii.md ID
21313931
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
1 ian 2025 10:36 - 30 dec 2025 10:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale de pază fizică și tehnică a obiectivelor Serviciului Tehnologii Informaționale CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și ..
21.11.24 10:37
documentatia de atribuire -paza.semnat.pdf documentatia de atribuire -paza.semnat.pdf
Documentele la ofertă
1. Anunț de participare 2. Instrucțiuni pentru participanți/caiet de sarcini 3. Anexe obligatorii
21.11.24 10:37
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
21.11.24 10:37
anexe.docx
Documentele la ofertă
-Anexe/Formulare
21.11.24 10:37

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 1 250 898,60 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor autorității contractante
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări