1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2024 22:43
până la 03.12.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2024 12:00
până la 16.12.2024 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 672 475,13 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2024, 22:43 - 3 dec 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2024, 12:00 - 16 dec 2024, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare interioare la clădirea grădiniței de copii „Andrieș” (grupa creșă), or. Florești

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Gangan
Telefonul de contact
0250-22244
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2024, 22:43
Data ultimilor modificări
26 nov 2024, 15:30
Achizitii.md ID
21313830
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Lucrări de renovare interioare la clădirea grădiniței de copii „Andrieș” (grupa creșă), or. Florești
Data:
21 nov 2024, 08:40
Subiectul întrebării:
F1 desfasurat .
Întrebare:
Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documentația standart aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, F1 desfășurată nu e identica cu F1 care ați publicat. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin contestarea licitație Vă recomandăm să Vă conformați cadrului legal
Răspuns (23 nov 2024, 23:21):
Documentația standard de licitație nu prevede concret care este forma nr. 1 desfășurată a caietului de sarcini. Furnizorii aplicațiilor de elaborare a devizelor (WinSmeta, WinDoc) au creat formularul F1B pentru caiet de sarcini desfășurat. Menționăm că niciunul dintre normativele și codurile practice existente nu prevede forma caietului de sarcini desfășurat în formatul pe care l-au creat furnizorii softurilor de devize. Respectiv forma F5 fără prețuri cuprinde toate resursele necesare ca și forma F1B. Forma F1B nu include informații care nu sunt și în formularul F5. De aceea anexăm acest document pe platforma de achiziții.
Data:
25 nov 2024, 10:48
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Buna ziua! D-stră specificați termenul de valabilitate a contractului pînă 31 decembrie 2026 - deci contract pe 2 ani! Care este motivul?
Răspuns (25 nov 2024, 13:31):
Bună ziua! Contractul este valabil până în anul 2026 pentru că acesta să fie în vigoare la data recepției lucrărilor. Conform termenului de execuție maxim solicitat este planificat că lucrările vor fi finalizate în anul 2025.
Data:
25 nov 2024, 13:47
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Deci achitarea pentru lucrarile efectuate va fi completa si deodata dupa terminarea lucrarilor? Nu se va extinde si pe anul 2026?
Răspuns (26 nov 2024, 14:34):
Bună ziua! Achitarea va avea loc în anul 2025, lunar pentru fiecare factură prezentată și proces verbal de îndeplinire a lucrărilor, în termen de 30 de zile de la depunerea acestor acte la autoritatea contractantă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.