1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2024 22:43
până la 03.12.2024 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2024 12:00
până la 16.12.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 672 475,13 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2024, 22:43 - 3 dec 2024, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2024, 12:00 - 16 dec 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de renovare interioare la clădirea grădiniței de copii „Andrieș” (grupa creșă), or. Florești
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iurie Gangan
Telefonul de contact
0250-22244
Datele achizitiei
Data publicării
20 nov 2024, 22:22
Data ultimilor modificări
26 nov 2024, 15:30
Valoarea estimată (fără TVA)
672 475,13 MDL
Achizitii.md ID
21313830
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5001, MOLDOVA, Floreşti, or.Floreşti (r-l Floreşti), or. Floresti, str. Stefan cel Mare si Sfint 32
Durata contractului
23 dec 2024 18:00 - 30 dec 2026 22:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de renovare interioare la clădirea grădiniței de copii „Andrieș” (grupa creșă), or. Florești CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TERMPROVIT

Preţul ofertei: 452 346,78 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Prim-Conterm

Preţul ofertei: 458 290,21 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

FLERIXON

Preţul ofertei: 500 233,98 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

VICADI PROIECT

Preţul ofertei: 537 955,98 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Inteligent Instal

Preţul ofertei: 596 046,85 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

SV Regal Construct

Preţul ofertei: 619 236,03 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

ALARCON GROUP

Preţul ofertei: 654 185,87 MDL
Statut: în aşteptare
8
Denumirea participantului:

Danlevita

Preţul ofertei: 655 799,09 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lucrări de renovare interioare la clădirea grădiniței de copii „Andrieș” (grupa creșă), or. Florești
Data:
21 nov 2024, 08:40
Subiectul întrebării:
F1 desfasurat .
Întrebare:
Prin ordinul Ministrului Finanțelor nr. 69, anexa 23 din documentația standart aveți obligația să publicați forma 1 desfășurată, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurata cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, F1 desfășurată nu e identica cu F1 care ați publicat. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție prin contestarea licitație Vă recomandăm să Vă conformați cadrului legal
Răspuns (23 nov 2024, 23:21):
Documentația standard de licitație nu prevede concret care este forma nr. 1 desfășurată a caietului de sarcini. Furnizorii aplicațiilor de elaborare a devizelor (WinSmeta, WinDoc) au creat formularul F1B pentru caiet de sarcini desfășurat. Menționăm că niciunul dintre normativele și codurile practice existente nu prevede forma caietului de sarcini desfășurat în formatul pe care l-au creat furnizorii softurilor de devize. Respectiv forma F5 fără prețuri cuprinde toate resursele necesare ca și forma F1B. Forma F1B nu include informații care nu sunt și în formularul F5. De aceea anexăm acest document pe platforma de achiziții.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări