1
Perioada de actualizare
de la 20.11.2024 11:20
până la 03.12.2024 11:00
au rămas 11 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 03.12.2024 11:00
până la 16.12.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 nov 2024, 11:20 - 3 dec 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 dec 2024, 11:00 - 16 dec 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Activitatea de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției se va asigura de către Prestator prin dispeceratele proprii de monitorizare avizate conform legii. 2. Prin asigurarea serviciilor de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției se înțelege; - realizarea conexiunii sistemului de alarmare aflat in obiectiv cu un dispecerat de monitorizare care asigura recepționarea semnalelor furnizate de centrala de alarma a sistemului local si interogarea stării sistemului local .- verificarea periodica a conexiunii cu obiectivul; - preluarea cu operativitate a semnalelor recepționate de către operatorii stației de dispecerizare si verificarea veridicității alarmei prin dirijarea la fata locului a echipajului de intervenție sau prin verificarea tehnica de la distanta;- sesizarea autorităților competente in funcție de situație, când s-a stabilit ca autorii au săvârșit fapte contravenționale sau penale; - asigurarea mentenanței periodice a sistemului de alarma a sistemului de transmitere a alarmei si a centrului de monitorizare; - asigurarea intervenției tehnice pentru eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice. 3. Prin dispeceratul propriu al ofertantului trebuie sa se asigure monitorizarea sistemelor de alarma 24/24, 7 zile pe săptămâna. In funcționare, dispeceratele de monitorizare asigura preluarea directa a semnalelor de la sistemele conectate, verificarea si alertarea echipajelor de intervenție, astfel încât sa fie asigurata intervenția rapida ( durata de timp de la preluarea semnalului si deplasarea echipei de intervenție sa fie minima).4. Reacționarea la semnalul butonului de alarma, deservirea tehnica a sistemului de semnalizare amplasat la obiectivul situat pe adresa : mun. Chișinău, str. Caragiale 1, Caragiale 2, I. Creanga 24, P. Movila 6.5. Pentru testarea serviciilor de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției si intervenția in caz de nevoie Prestatorul trebuie sa îndeplinească următoarele condiții: - sa retina sau sa dea dovada prin subcontractare ca au acest la o stație de dispecerat necesara recepționarii semnalelor de la sistemele amplasate la adresele mun. Chișinău, str. Caragiale 1, Caragiale 2, I. Creanga 24, P. Movila 6; - sa fie echipați in conformitate cu prevederile legate pentru activitatea de monitorizarea si intervenție; - sa aibă personal angajat si instruit pentru asigurarea serviciului permanent; - sa dețină echipamentele de comunicație si canal de date tip voce cu echipajele mobile de intervenție; - sa dețină autoturisme si sa aibă agenți de intervenție paza si ordine pentru verificarea alarmelor si intervenția la evenimente; - sa dețină tehnica necesara pentru înregistrarea convorbirilor operatorilor dispecerat cu echipajele beneficiarului si autoritățile competente.6. Prestatorul va asigura serviciile de monitorizare si beneficiarul au obligația de a lua masuri pentru preîntâmpinarea următoarelor situații; - sesizarea in mod eronat a autorităților pentru intervenție la obiectivele monitorizate; - nesesizarea efracției sau stării de pericol, ori sesizarea tardiva, din motive imputabile ofertantului sau beneficiarului; - declanșarea de alarme false repetate datorata neasigurării condițiilor si exploatare si mentenanța corespunzătoare a sistemelor de alarma.7. Obiectivele si posturile de supraveghere aferente, pentru care a fost întocmit prezenta invitație la concurs, este situat pe teritoriul administrativ al mun. Chișinău. Zonele pentru care este necesara asigurarea supravegherii; sediile in IMSP AMT Buiucani, împrejurimii, curte, parcare pentru autoturisme in fata clădirii sediului. Post de supraveghere si control acces permanent; 24ore/zi inclusiv sâmbătă, duminica si sărbătorile legale; Gardianul care asigura controlul si accesul persoanelor,care intra si ies,in edificiu si din edificiu, un gardianul care asigura controlul si accesul persoanelor care intra si eși in edificiu si din edificiu. 8. Obligația prestatorului; in conformitate cu prevederile. 283 din 04.07.2003, privind activitatea particulara de detectiv si de paza, prestatorul se obliga; - sa respecte îndatoririle cei revin, fiind direct răspunzător pentru supravegherea si integritatea obiectivului, bunurilor si valorilor încredințate. Sa pună la dispoziție beneficiarului pe toata durata derulării contractului de achiziție publica, numărul de agenți necesar pentru derularea continua si impune condiții activității in edificiu. Sa organizeze, sa conducă, sa controleze si sa garanteze activitatea de supraveghere, precum si modul de presetare a serviciului de către personalul propriu. Sa asigure echipamentul de lucru si dotarea tehnica a agențiilor conform normelor sale interne si legislației in vigoare si anume: - uniforme si echipamente de protecție cu însemne specifice; - bastoane de autoapărare;- mijloace de legătură intre post dispeceratul prestatorului si responsabilul de derulare a contractului din partea beneficiarului; - sa prezinte autorității necesare desfășurării activității conform legilor in vigoare; sa garanteze păstrarea secretului profesional privind la datele legale de activitatea beneficiarului; - sa întocmească si sa transmită spre aprobare planurile de paza; - sa respecte următoarele reguli in timpul executării serviciului; - sa cunoască locurile si punctele vulnerabile din perimetrul edificiului, pentru a preveni producerea oricărei fapte de natura sa aducă prejudicii unității beneficiarului si valorile primite in supraveghere si sa asigure integritate acestora; - sa permită accesul in edificiu numai in conformitate cu reglementările legale si cu ordinele interne, sa efectueze controlul la intrarea si la ieșirea din incinta edificiului a persoanelor mijloacelor de transport, materialelor, documentelor si altor bunuri; - sa nu permită accesul in edificiu supravegheat persoanelor aflate in stare de ebrietate sau sub acțiunea substanțelor psihotrope; sa oprească si sa legitimeze persoanele despre care exista date sau indice ca au săvârșit infracțiuni sau alte fapte ilicite in edificiul supravegheat, cele care încalcă normele interne stabilite prin regulamente proprii, iar in cazul infracțiunilor flagrante sa oprească sa preia politiei pe făptuitori, bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau altor fapte elucidă, luând masuri pentru conservarea ari supravegherea lor, întocmind tot odată un proces verbal despre luare acestor masuri; - sa aducă la cunoștința, de îndată, conducerii autorității contractante si pe șeful ierarhii despre producerea fiecărui eveniment in timpul prestării serviciului și despre masurile întreprinse; - in caz de avarii produse la instalații conducte, la rețelele electrice sau telefonice si in orice alte împrejurări, care sunt de natura sa producă pagube, sa aducă de îndată la cunoștința celor in drept asemenea evenimente si sa ia primele masuri imediat după constatare; - in caz de incendii sa ia imediat masuri de localizare si de salvare a persoanelor a bunurilor si a valorilor in caz de calamitați; - sa sesizeze politia in legătură cu orice fapta de natura a prejudicia patrimoniul beneficiarului si sa dea concursul pentru îndeplinirea misiunilor ce ii revin politiei pentru prinderea infractorilor; - sa poarte uniforma si însemnele distinctive conform regulamentului intern al prestatorului; - sa nu se prezinte la serviciu sub influenta substanțelor psihotrope, si sa nu consume astfel de substanțe in timpul prestării serviciului, sa nu absenteze fără motive temeinice si sa nu părăsească postul de paza pana la înlocuirea cu alt agent, sa fie respectoși in raporturile de serviciu. 9. Garanții: - prestatorul răspunde pentru orice paguba pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului, evaluarea pagubelor se va face de către prestator si autoritatea contractanta prin reprezentanții săi legali. Daca prestatorul nu se prezintă in termen de o ora de la solicitare , prin persoana de competenta, de reprezentarea acesteia, evaluarea se va face de către beneficiar , iar prestatorul va accepta aceasta evaluare; - consecințele si daunele produse din nerespectarea consemnului postului vor fi integral reținute in sarcina prestatorului. 10.Cerințe de capacitate tehnica si profesionala impuse Prestatorului; - dotarea personalului de supraveghere cu mijloace de comunicare ( stație radio, de emisie, recepție sau telefon mobil); - dotarea prestatorului cu mașina de intervenție rapida permanent; timp de intervenție cat mai scurt in cazul producerii unui eveniment deplasarea la obiect in timp de 3-5 min; - condițiile de calitate, mediu, de sănătate si securitate; - prestatorul va respecta normele specifice privind securitatea si sănătate in munca, in conformitate cu prevederile codului muncii RM; - perioada de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției, supravegherea edificiilor a 4 obiective a IMSP AMT Buiucani de pe data de 01.01.2025 pana pe data 31.12.2025 (12 luni).
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Stoicev
Telefonul de contact
+37369895255
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 nov 2024, 11:20
Valoarea estimată (fără TVA)
2 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21313417
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. I.L.Caragiale2
Durata contractului
31 dec 2024 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
,,Servicii de pază și monitorizare a sistemelor de alarmă pentru anul 2025,, REPETAT CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini
Specificaţie tehnică
Caietul de sarcini
20.11.24 11:20
anexa22-23
Specificaţie tehnică
specificatii tehnice si de pret
20.11.24 11:20
duae_ro_0
Specificaţie tehnică
DUAE
20.11.24 11:20
Contract
Specificaţie tehnică
contract model
20.11.24 11:20
anunt de participare REPETAT
Specificaţie tehnică
anunt de participare
20.11.24 11:20
anexele la documentatie
Specificaţie tehnică
documentele pentru oferta
20.11.24 11:20
Subiectul întrebării
Întrebare
La momentul actual nu sunt întrebări la lotul
Clarificări