Achiziţie publică
21313073
Suc de mere
1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2024 15:39
până la 29.11.2024 16:00
până la 29.11.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.11.2024 16:00
până la 24.12.2024 16:30
până la 24.12.2024 16:30
au rămas 20 de zile
3
Licitaţie
26.12.2024 13:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
700 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 nov 2024, 15:39 - 29 nov 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 nov 2024, 16:00 - 24 dec 2024, 16:30
Începutul licitației:
26 dec 2024, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Suc de mere - limpezit
Conform cerințelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010 și HG nr.724/2024.
Conform reglementărilor tehnice: HG nr.1111/2010
Ambalaj: cutii Tetra Pak cu volum 0.200 litri, pentru transportare/ manipulare vor fi ambalate în cutii de carton sau pungi (material) utilizate ca ambalaj a câte 2 - 30 buc.
Compoziția:
- suc din fructe limpezit – suc din care sunt extrase suspensiile până la starea străvezie observată vizual.
Termen de valabilitate: minim 10 luni din data livrării, dar nu mai mult de o lună de la data fabricării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 l. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerințelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010 și HG nr.724/2024.
Conform reglementărilor tehnice: HG nr.1111/2010
Ambalaj: cutii Tetra Pak cu volum 0.200 litri, pentru transportare/ manipulare vor fi ambalate în cutii de carton sau pungi (material) utilizate ca ambalaj a câte 2 - 30 buc.
Compoziția:
- suc din fructe limpezit – suc din care sunt extrase suspensiile până la starea străvezie observată vizual.
Termen de valabilitate: minim 10 luni din data livrării, dar nu mai mult de o lună de la data fabricării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 l. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – septembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2024, 15:19
Data ultimilor modificări
25 nov 2024, 13:34
Valoarea estimată (fără TVA)
700 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 800 MDL
Achizitii.md ID
21313073
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V.Lupu 37
Durata contractului
20 ian 2025 15:26 - 30 dec 2025 15:36
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 30000.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Istoricul documentului
-
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
ID: 6d44d791-0447-4b45-9489-c524b4da98c8
Documentele la ofertă
-
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
ID: 6d44d791-0447-4b45-9489-c524b4da98c8
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Documentația standard
25.11.24 13:34
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
Istoricul documentului
-
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
ID: 897143c4-1c9e-4535-a8bf-531d48b680ee
tenderNotice
-
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
ID: 897143c4-1c9e-4535-a8bf-531d48b680ee
tenderNotice
tenderNotice
Anunt de participare
25.11.24 13:34
Documentația standard.docx
Istoricul documentului
-
Documentația standard.docx
ID: bef9fa97-74a7-4776-82b6-c53bfb176925
Documentele la ofertă
-
Documentația standard.docx
ID: bef9fa97-74a7-4776-82b6-c53bfb176925
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
Documentația standard
25.11.24 13:34
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK