Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
19.11.2024 15:07
până la 21.11.2024 13:00
până la 21.11.2024 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la
21.11.2024 13:00
până la 25.11.2024 15:00
până la 25.11.2024 15:00
au rămas 4 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
5 000 USD
Perioada clarificărilor:
19 nov 2024, 15:07 - 21 nov 2024, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 nov 2024, 13:00 - 25 nov 2024, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Achiziția echipamentelor de rețea wireless outdoor
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2023, МОЛДОВА, мун.Кишинэу, мун.Кишинэу, Uzinelor 167
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2024, 15:07
Data ultimilor modificări
19 nov 2024, 15:07
Achizitii.md ID
21312994
MTender ID
CPV
30200000-1 - Компьютерное оборудование и принадлежности
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Achiziția echipamentelor de rețea Cisco wireless outdoor
Buget: 5000.0 USD
Activ
Documentele procedurii de achiziție
cerere de ofertă ap wifi_specification.docx
Specificaţie tehnică
Cerere de ofertă
pentru achiziția echipamentelor de rețea wireless.
Cerințele indicate vor fi considerate ca fiind minimale, astfel vor fi luate in considerare doar ofertele care acoperă în totalitate cerințelor minimale obligatorii. Se acceptă doar echipamente noi, provenite direct de la producător cu confirmare MAF atașat la ofertă, livrate prin intermediul distribuitorului autorizat în Moldova.
Servicii de garanție, menținere solicitat, este de minim 36 luni, inclusiv:
- Acces la centru de suport autorizat de producător: zile de muncă, 08:00-17:00;
- Timp de reacție la defecțiunile și incidentele raportate, cu diagnosticare cauză: până la 6 ore.
- Timp de soluționare defecte: 5 zile calendaristice din data diagnosticării defecțiunii.
- Componentele defecte sunt înlocuite de furnizor, fără costuri suplimentare.
Termen maxim de livrare a echipamentelor: până la 90 zile calendaristice din momentul semnării contractului.
În situația in care se constată că anumite elemente ale propunerii tehnice nu corespund cerințelor din Caietul de sarcini, acesta va fi respinsă ca neconformă.
19.11.24 15:07
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK