1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2024 10:51
până la 22.11.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2024 09:00
până la 29.11.2024 10:00
3
Licitaţie
de la 02.12.2024 14:00
până la 02.12.2024 14:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 nov 2024, 10:51 - 22 nov 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2024, 9:00 - 29 nov 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de întreținere a echipamentului de birotică, încărcarea, regenerarea cartușelor,reparația și profilactica imprimantelor,copiatoarelor,faxurilor pe parcursul anului 2025.

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August, 1989,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Savin Aliona
Telefonul de contact
(022)270309
Datele achizitiei
Data publicării
19 nov 2024, 10:51
Data ultimilor modificări
19 nov 2024, 10:51
Achizitii.md ID
21312718
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.24 10:51
anunț de participare.docx
Documentele la ofertă
-
19.11.24 10:51
anexa nr.1.pdf anexa nr.1.pdf
Documentele la ofertă
-
19.11.24 10:51
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.