Servicii de asigurare a ordinii publice pentru perioada (ianuarie-decembrie) anului 2025
până la 28.11.2024 15:00
până la 19.12.2024 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: 0f34e877-9e45-4f1e-9758-23c4675cba74
tenderNotice
-
anunt_de_participare.pdf
anunt_de_participare.pdf
ID: 0f34e877-9e45-4f1e-9758-23c4675cba74
tenderNotice
-
documentația standard.docx
ID: 19c71c81-f415-4d97-9374-0c0ea5de15d9
Documentele la ofertă
-
documentația standard.docx
ID: 19c71c81-f415-4d97-9374-0c0ea5de15d9
Documentele la ofertă
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
IS"Scutul Energetic"
IS SERVICII PAZA A MAI
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".