1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2024 15:15
până la 28.11.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2024 08:00
până la 06.12.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 966 500 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2024, 15:15 - 28 nov 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2024, 8:00 - 6 dec 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul 2 – Lucrări de reparație a birourilor de la et. 5 al blocului A, în clădirea administrativă din str. nr. 1 A. Russo, mun. Chișinău în conformitate ci cerințele stipulate în anunțul de participare, caietul de sarcini si lista cu cantitățile de lucrări anexate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2024, 15:03
Data ultimilor modificări
18 nov 2024, 15:15
Valoarea estimată (fără TVA)
966 500 MDL
Achizitii.md ID
21312446
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Durata contractului
9 dec 2024 15:10 - 31 dec 2024 15:13
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a birourilor de la et. 5 al blocului A, în clădirea administrativă din str. nr. 1 A. Russo, mun. Chișinău CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
18.11.24 15:15
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de partiucipare
18.11.24 15:15
ds_lucrari .docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard
18.11.24 15:15
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
18.11.24 15:15
Documentele lotului
anunt participare.pdf
-anunt participare
18.11.24 15:15
caiet de sarcini.pdf
-caiet de sarcini
18.11.24 15:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Alexidar Grup"

Preţul ofertei: 709 217,07 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Atractiv Invest

Preţul ofertei: 853 171,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: intrunirea cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL ANADEM-CONSTRUCT

Preţul ofertei: 860 686,28 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări