1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2024 15:15
până la 28.11.2024 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2024 08:00
până la 06.12.2024 09:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 522 100 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2024, 15:15 - 28 nov 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2024, 8:00 - 6 dec 2024, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrarilor de reparație capitală la acoperisul și birourile et.5 al bl. A, birourilor de la et.8 și 7 al bl. A1, în clădirea administrativă din str. nr. 1 A. Russo, aflată în gestiunea Direcției generale pentru administrarea clădirilor Guvernului RM mun. Chișinău, în conformitate ci cerințele stipulate în anunțul de participare, caietul de sarcini si lista cu cantitățile de lucrări anexate

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Muschei
Telefonul de contact
+37322250449 +37368722277
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2024, 15:15
Data ultimilor modificări
18 nov 2024, 15:15
Achizitii.md ID
21312446
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
18.11.24 15:15
anunt participare.pdf anunt participare.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de partiucipare
18.11.24 15:15
ds_lucrari .docx
Documentele la ofertă
-documentatia standard
18.11.24 15:15
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
18.11.24 15:15
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.