1
Perioada de actualizare
de la 18.11.2024 15:04
până la 26.11.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2024 15:00
până la 29.11.2024 15:00
3
Licitaţie
de la 02.12.2024 13:00
până la 02.12.2024 13:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 200 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 nov 2024, 15:04 - 26 nov 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2024, 15:00 - 29 nov 2024, 15:00
Începutul licitației: 2 dec 2024, 13:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimantă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Demian
Telefonul de contact
061115598
Datele achizitiei
Data publicării
18 nov 2024, 14:27
Data ultimilor modificări
18 nov 2024, 15:39
Valoarea estimată (fără TVA)
200 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21312398
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfînt, 73
Durata contractului
30 nov 2024 15:00 - 30 dec 2024 15:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația Standard - word
18.11.24 15:04
documentatie standard.signed.pdf documentatie standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația Standard -pdf
18.11.24 15:04
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
18.11.24 15:04
caiet sarcini.signed.pdf caiet sarcini.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
18.11.24 15:04
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
18.11.24 15:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 138 999 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Vă comunicăm că, urmare a derulării procedurii de achiziții Cererea Ofertelor de Prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1731932849030 din 18.11.2024, cu privire la Achiziționarea echipamentelor și accesoriilor pentru computere grupul de lucru pentru achiziții al Consiliului Superior al Procurorilor a desemnat câștigătoare oferta FPC Aproservice-X S.R.L. pentru lotul nr. 1.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 139 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Fors-Computer

Preţul ofertei: 231 923 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări