1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 16:33
până la 28.11.2024 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.11.2024 14:00
până la 10.12.2024 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 184 700 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 16:33 - 28 nov 2024, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 nov 2024, 14:00 - 10 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a Parcului central din orașul Nisporeni

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Alexandru cel bun, 55
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ecaterina Valicov
Telefonul de contact
067710858
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 16:25
Data ultimilor modificări
10 dec 2024, 14:08
Achizitii.md ID
21311824
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
202411151626_CAIET DE SARCINI.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.24 16:33
202411151626_1.4. declaratie (1).doc
Documentele la ofertă
-
15.11.24 16:33
202411151626_1.5.duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
15.11.24 16:33
202411151626_ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
15.11.24 16:33
202411151626_CAIET DE SARCINI.docx
Documentele la ofertă
-
15.11.24 16:33
CAIET DE SARCINI.docx
Documentele la ofertă
Cu anexarea Formularului nr. 1 detaliat
19.11.24 13:54
Data:
16 nov 2024, 11:50
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa publicati proiectul de executie
Răspuns (18 nov 2024, 08:18):
Bună ziua. Pentru a face cunoștință cu proiectul de execuție, vă rugăm să veniți la sediul primăriei, str. Alexandru cel Bun, 55 or. Nisporeni.
Data:
18 nov 2024, 17:29
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Formularul F1 desfasurat
Întrebare:
Publicați Vă rog Formularul F1 desfasurat pentru a efectua o oferta cit mai corectă! Conform Anexei nr. 23, Caiet de sarcini, este clar prevăzut cum trebuie publicat formularul nr.1 (F1). Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, DESCIFRAT (PUBLICAREA DESCIFRATĂ A CONSUMULUI DE RESURSE AFERENT FIECĂREI NORME DE DEVIZ). Vă mulțumim!
Răspuns (19 nov 2024, 08:46):
Bună ziua. Caietul de sarcini publicat este echivalent cu Formularul de deviz nr. 1, unde sunt stipulate: simbolul și codul resurselor, denumirea și volumul lucrărilor. Operatorul economic având obligația de a întocmi devizul corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii. Iar modelul de Caiet de sarcini anexat în DS este orientativ şi poate fi completat sau modificat, precizat de către autoritatea contractantă, în funcţie de tipul şi specificul lucrărilor. Tot odată, pentru mai muilte clarificări, Vă invităm la sediul PRimăriei or. Nisporeni, str. Alexandru cel Bun 55. O zi frumoasă!
Data:
19 nov 2024, 10:50
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Solicităm publicarea Formularului de deviz nr. 1 desfășurat a caietului de sarcini cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționăm nu Formularul Nr.5 ci nr. 1 desfășurat. Cerința în cauză vă obligă și impune prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, la caz, documentația de atribuire, Anexa nr. 23 „Caiet de sarcini”, care stabilește expres că „Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz)”, totodată și prin art. 37 din Legea 131. Altfel vom avea temei de contestare a licitatie in legatura cu nerespectare legislatie de achizitii publice. Speram sa va conformati legislatiei in vigaore.
Răspuns (19 nov 2024, 13:55):
Formularul de deviz nr 1 a fost anexat la Caietul de sarcini. Verificați vă rog! O zi frumoasă!
Data:
21 nov 2024, 10:02
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Anuntul de participare lipseste?
Răspuns (22 nov 2024, 09:50):
Bună ziua. Anunțul de participare este anexat, pentru noi este vizibil. Sper să fie doar o eroare, mai verificați vă rog încă odată!
Data:
22 nov 2024, 10:35
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Stimata AC, anuntul de participare a fost sters în urma redactării din data de 18.11.2024 la ora 15:49. Se afla în mapa cu caietul de sarcini adaugat la data de 19.11.2024 la ora 13:54 și este șters (taiat). În așa mod noi nu îl putem deschide. Vă rugăm să încărcați anunțul de participare să fie disponibil tuturor antreprenorilor interesați de a participa la licitație.
Răspuns (22 nov 2024, 10:47):
Mai jos găsiți atașat și anunțul corectat. Vă rog intrați pe mtender.md, probabil este o eroare în sistem
Data:
22 nov 2024, 11:00
Subiectul întrebării:
Anunt de participare.
Întrebare:
Ambele sunt excluse.Rectificati va rog situatia creata.
Răspuns (22 nov 2024, 11:04):
Am apelat serviciul suport tehnic, este o eroare din sistem. În acest sens vă rog să accesați https://mtender.gov.md/tenders/ocds-b3wdp1-MD-1731680733806?tab=contract-notice, aici la documentația de atribuire găsiți anuțul de participare, care deși este tăiat cu o linie, acesta poate fi usor descărcat. Ne cerem scuze de inconveniențele create, dar este o eroare tehnică. În cazul în care nu reusiți să accesați site-ul vă rog să expediați la adresa electronică: ecaterina.valicov@gmail.com o solicitare, și vă remitem anunțul. O zi frumoasă!
Data:
22 nov 2024, 12:06
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Vă rugăm să clarificați punctul 19 din anuntul de participare . Dstră solicitati poliță de asigurare a riscului profesional pentru muncitorii angajați. Ce anume e necesar de prezentat? Personalul trece instruirea pentru tehnica securitatii, fapt pentru care se semneaza în fișa personală. De altfel fiecare angajat, detine polita de asigurare obligatorie. Va rugăm să clarificați ce fel de poliță solicitați?
Răspuns (22 nov 2024, 15:10):
Bună ziua, se are în vedere: Contractul de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat
Data:
22 nov 2024, 16:27
Subiectul întrebării:
Bună ziua, se are în vedere: Contractul de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat
Întrebare:
Va rugam mult, sa ne spuneti care punct din lege obliga antreprenorii sa incheie Contract de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat. Se creiaza impresia ca facilitati un anumit operator economic si nu puneti in conditii egale toti doritorii de a participa la licitatie. Va rugam sa excludeti acest punct din anunt.
Răspuns (25 nov 2024, 09:10):
Bună ziua. Candidații trebuie să prezinte declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului. Tot odată, în cazul în care, acesta dispune de Contracte de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat, el trebuie anexat. Subliniem faptul că grija angajatorului față de angajații săi reprezintă un indicator de înaltă performanță, acest fapt ducând la sporirea productivității muncii și optimizarea cheltuielilor.
Data:
25 nov 2024, 09:38
Subiectul întrebării:
Bună ziua. Candidații trebuie să prezinte declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului. Tot odată, în cazul în care, acesta dispune de Contracte de asigurare facultativă privind riscul profesional al personalului angajat, el trebuie anexat. Subliniem faptul că grija angajatorului față de angajații săi reprezintă un indicator de înaltă performanță, acest fapt ducând la sporirea productivității muncii și optimizarea cheltuielilor.
Întrebare:
Va rugam sa modificati acest punct in anuntul de participare. Dstra il mentionati acolo ca fiind o conditie obligatorie.
Răspuns (25 nov 2024, 09:41):
Obligatorie este declarația privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului, conform Anexei nr. 15 din Documentația Standard
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.