1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 14:43
până la 26.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.11.2024 11:00
până la 04.12.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 816 120 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 14:43 - 26 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 nov 2024, 11:00 - 4 dec 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor ,,Replanificarea încăperilor de la nivelurile II-VII din imobilul cu nr. cadastral 0100419.113.01, cu renovarea/modernizarea fațadelor, situat în mun. Chișinău, str. Constantin Tănase nr.9”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nuța Trofim
Telefonul de contact
022-82-32-63
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 14:10
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 14:43
Valoarea estimată (fără TVA)
1 816 120 MDL
Achizitii.md ID
21311640
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
27 dec 2024 14:34 - 31 dec 2024 14:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor ,,Replanificarea încăperilor de la nivelurile II-VII din imobilul cu nr. cadastral 0100419.113.01, cu renovarea/modernizarea fațadelor, situat în mun. Chișinău, str. Constantin Tănase nr.9” CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4 documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
15.11.24 14:43
3 duae.doc
Documentele la ofertă
-
15.11.24 14:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC “TAUMATURG” SRL

Preţul ofertei: 1 347 873,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Marisan Procon SRL

Preţul ofertei: 1 499 509,38 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări