1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 12:34
până la 27.11.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 27.11.2024 12:30
până la 16.12.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 3 900 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 12:34 - 27 nov 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 nov 2024, 12:30 - 16 dec 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de spălare, dezinfecție, uscare și călcare a inventarului moale (lenjerie, echipament de protecţie a personalului medical și alte articole) pentru anul 2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Țurcanu
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 12:29
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 12:34
Valoarea estimată (fără TVA)
3 900 000 MDL
Achizitii.md ID
21311521
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2025 12:33 - 30 dec 2025 12:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de spălare, dezinfecție, uscare și călcare a inventarului moale (lenjerie, echipament de protecţie a personalului medical și alte articole) pentru anul 2025 CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.24 12:34
documentatia standard servicii .docx
Documentele la ofertă
-
15.11.24 12:34
duae. .doc
Documentele la ofertă
-
15.11.24 12:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DREAMGREEN

Preţul ofertei: 4 950 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări