1
Perioada de actualizare
de la 15.11.2024 12:45
până la 25.11.2024 15:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.11.2024 15:30
până la 16.12.2024 15:30
3
Licitaţie
de la 17.12.2024 11:42
până la 17.12.2024 11:51
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 78 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 nov 2024, 12:45 - 25 nov 2024, 15:30
Perioada de depunere a ofertelor: 25 nov 2024, 15:30 - 16 dec 2024, 15:30
Începutul licitației: 17 dec 2024, 11:42

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018 și HG nr.775/2007.
Produsele de panificaţie, după obţinerea indicilor de calitate şi de inofensivitate vor fi feliate, ambalate și etichetate individual. Termenul de valabilitate la livrare minim 48 ore.
Livrarea se va efectua cu transportul vînzătorului (Legea 296/2017) la comanda cumpărătorului la depozitul alimentar a unităţii militare din s. Cocieri, r-nul Dubăsari.
Termen de livrare, în perioada 01 ianuarie - august, anul 2025.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ciobanu Gabriela
Telefonul de contact
022-40-63-42
Datele achizitiei
Data publicării
15 nov 2024, 11:26
Data ultimilor modificări
15 nov 2024, 12:45
Valoarea estimată (fără TVA)
78 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
312 MDL
Achizitii.md ID
21311463
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
-, MOLDOVA, Dubăsari, s.Cocieri, depozitul alimentar a unităţii militare din s. Cocieri, r-nul Dubăsari
Durata contractului
30 dec 2024 11:31 - 30 dec 2025 12:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pîine din făină de grîu de cal.I (pentru U.M. din s. Cocieri, r-nul Dubăsari) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 6500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
DUAE.doc
Criterii de eligibilitate
DUAE
15.11.24 12:45
Documentatia standart.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart
15.11.24 12:45
Documentatia standart.signed.pdf Documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
15.11.24 12:45
Anunt de participare.pdf Anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
15.11.24 12:45

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Agro-Tiras

Preţul ofertei: 74 750 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AO IUGINTERTRANS

Preţul ofertei: 75 075 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări