Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 150 000 MDL
Perioada clarificărilor: 13 nov 2024, 14:53 - 18 nov 2024, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2024, 8:00 - 21 nov 2024, 9:30
Începutul licitației: 22 nov 2024, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

2.Mașina de uscat rufe
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
13 nov 2024, 14:45
Data ultimilor modificări
29 nov 2024, 10:05
Valoarea estimată (fără TVA)
150 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21310533
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
2 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2. Capacitatea 35-40 kg Tambur inox 900-930 mm Volumul tamburului 660-690 l Încălzire electrică 36/48 kwt Puterea motorului 0.25 kwt Tensiunea 380 V Adîncimea 1480-1550 mm Lățimea 965-995 mm Înălțimea 1960-1995 mm Greutatea 290-330 kg Termen de garanție 36 luni CPV: 42716000-8 - Maşini de spălat, maşini de curăţare uscată şi maşini de uscat pentru rufe
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3.duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
13.11.24 14:53
2.ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Specificaţie tehnică
-
13.11.24 14:53
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
14.11.24 09:54
Istoria licitației
Vezi licitația
Mașina de uscat rufe
Data:
13 nov 2024, 17:15
Subiectul întrebării:
capacitatea
Întrebare:
buna ziua, pentru mașina de spălat rufe ați solicitat interval acceptabil de 28-33, dumneavoastră ați accepta o capacitate de 30 kg pentru mașina de uscat?
Răspuns (14 nov 2024, 09:28):
Operatorul economic cointeresat în participarea la procedura de achiziție, este în drept să EXAMINEZE MAI MINUȚIOS Documentația de atribuire, în care este specificat clar cantitatea/capacitatea necesară pentru fiecare lot/poziție în parte! Totodată, menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări