1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2024 16:32
până la 13.11.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 13.11.2024 16:30
până la 18.11.2024 16:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 130 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2024, 16:32 - 13 nov 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2024, 16:30 - 18 nov 2024, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ruxandra Macari
Telefonul de contact
022 20-15-38
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2024, 16:32
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 14:50
Achizitii.md ID
21309357
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
11.11.24 16:32
anexe.docx
Documentele la ofertă
-
11.11.24 16:32
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
11.11.24 16:32
Data:
12 nov 2024, 14:50
Subiectul întrebării:
Documentele puse la dispozitie de Beneficiar
Întrebare:
Conform p.5 din Caietul de Sarcini, Beneficiarul va pune la dispozitia Prestatorului Contractele PPP si Raportul CC. Documentele primare contabile si juridice de la Partenerii Privati privind realizarea parteneriatului/investitiei cine le va pune la dispozitia Prestatorului si cum va fi asigurata interactiunea cu Partenerii Privati, dat fiind faptul că aceștia nu vor fi parte a contractului de prestări servicii și nu vor avea obligații față de Prestator?
Răspuns (13 nov 2024, 15:59):
1. Contractele PPP și raportul CC va fi pus la dispoziția Prestatorului în baza unui act de predare-primire. 2. Primăria mun. Chișinău va solicita oficial partenerului privat punerea la dispoziția prestatorului documentele necesare și informații relevante PPP-ului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.