Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21309357
1
Perioada de actualizare
de la
11.11.2024 16:32
până la 13.11.2024 16:30
până la 13.11.2024 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la
13.11.2024 16:30
până la 18.11.2024 16:30
până la 18.11.2024 16:30
au rămas 3 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
130 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 nov 2024, 16:32 - 13 nov 2024, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor:
13 nov 2024, 16:30 - 18 nov 2024, 16:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2024, 16:32
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 14:50
Achizitii.md ID
21309357
MTender ID
CPV
79200000-6 - Servicii de contabilitate, servicii de audit şi servicii fiscale
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
12 nov 2024, 14:50
Subiectul întrebării:
Documentele puse la dispozitie de Beneficiar
Întrebare:
Conform p.5 din Caietul de Sarcini, Beneficiarul va pune la dispozitia Prestatorului Contractele PPP si Raportul CC. Documentele primare contabile si juridice de la Partenerii Privati privind realizarea parteneriatului/investitiei cine le va pune la dispozitia Prestatorului si cum va fi asigurata interactiunea cu Partenerii Privati, dat fiind faptul că aceștia nu vor fi parte a contractului de prestări servicii și nu vor avea obligații față de Prestator?
Răspuns (13 nov 2024, 15:59):
1. Contractele PPP și raportul CC va fi pus la dispoziția Prestatorului în baza unui act de predare-primire.
2. Primăria mun. Chișinău va solicita oficial partenerului privat punerea la dispoziția prestatorului documentele necesare și informații relevante PPP-ului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK