1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2024 16:39
până la 22.11.2024 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2024 15:00
până la 02.12.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2024, 16:39 - 22 nov 2024, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2024, 15:00 - 2 dec 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în orașul și raionul Cahul”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Brînză Snejana
Telefonul de contact
029921949
Datele achizitiei
Data publicării
11 nov 2024, 16:06
Data ultimilor modificări
11 nov 2024, 16:39
Valoarea estimată (fără TVA)
1 300 000 MDL
Achizitii.md ID
21309335
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
3909, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, or. Cahul str. P. Independenței nr. 6
Durata contractului
2 ian 2025 16:38 - 30 dec 2025 16:38
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de consultanță în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor de aprovizionare cu apă și canalizare în orașul și raionul Cahul” CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanţă pentru alimentarea cu apă şi servicii de consultanţă în materie de deşeuri
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anunt de participare
11.11.24 16:39
declaratie_ro (3).doc
Documentele la ofertă
- declaratie privind beneficiarii efectivi
11.11.24 16:39
caiet de sarcini 2025.signed.pdf caiet de sarcini 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
- caiet de sarcini
11.11.24 16:39
anexa la caietul de sarcini.signed.pdf anexa la caietul de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
- anexa la caietul de sarcini
11.11.24 16:39
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
- DUAE
11.11.24 16:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL ”FAVOR PROIECT”

Preţul ofertei: 1 291 200 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunzatoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări