1
Perioada de actualizare
de la 11.11.2024 15:40
până la 20.11.2024 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.11.2024 16:00
până la 17.12.2024 12:00
3
Licitaţie
18.12.2024 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 095 840 MDL
Perioada clarificărilor: 11 nov 2024, 15:40 - 20 nov 2024, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 nov 2024, 16:00 - 17 dec 2024, 12:00
Începutul licitației: 18 dec 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță corectivă pentru programele aplicative ale sistemului public de asigurări sociale (SPAS) (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr.1):
a) Asigurarea funcționalității și a securității complexului de mijloace tehnice și de program;
b) Actualizarea versiunii sistemului aplicativ;
c) Întreținerea sistemului aplicativ și resursei informaționale;
d) Restabilirea funcționalității sistemului aplicativ, în cazul apariției defecțiunilor;
e) Eliminarea/corectarea problemelor, detectate în sistemul aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor;
f) Asigurarea suportului metodologic și practic pentru utilizatori;
g) Consultanța cu privire la întrebările specifice ale software –lui aplicativ.
Servicii de mentenanță adaptivă pentru programele aplicative ale sistemului public de asigurări sociale (SPAS) (conform Listei componentelor aplicative sistemului aplicativ SPAS, Anexa nr.1):
a) Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
b) Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
c) Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
d) Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
e) Consultanţă privind modificările realizate.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sîrbu Ludmila
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 nov 2024, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
4 095 840 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
40 000 MDL
Achizitii.md ID
21309260
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță corectivă pentru programele aplicative ale sistemului public de asigurări sociale (SPAS) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 7400.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii de mentenanță adaptivă pentru programele aplicative ale sistemului public de asigurări sociale (SPAS) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 11000.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
DUAE Mentenanța SI Protecție Socială CNAS 2025
Specificaţie tehnică
DUAE word
11.11.24 15:40
Anunt de participare mentenanţa SPAS 2025.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de participare
11.11.24 15:40
DUAE Mentenanța SI Protecție Socială CNAS 2025.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE semnat
11.11.24 15:40
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2024
Specificaţie tehnică
Documentația Standard word
11.11.24 15:40
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Mentenanța SI Protecția Socială CNAS 2024.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard semnat
11.11.24 15:40

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S&T Mold

Preţul ofertei: 4 084 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări