1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2024 13:43
până la 18.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.11.2024 11:00
până la 09.12.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 345 264 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2024, 13:43 - 18 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 nov 2024, 11:00 - 9 dec 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2024, 13:35
Data ultimilor modificări
17 nov 2024, 15:40
Valoarea estimată (fără TVA)
345 264 MDL
Achizitii.md ID
21308449
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 7061.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 292.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 1177.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 251.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 70.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 61.0
Unități de măsură: Bucata
8)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 14.0
Unități de măsură: Bucata
9)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 266.0
Unități de măsură: Bucata
10)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 38.0
Unități de măsură: Bucata
11)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Bucata
12)
Denumirea
Lot nr. 4 Lotul 4. Implanturi convenționale pentru fragmente oase mari CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
model contract.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.24 13:43
copy of lista de distributie_final.xlsx
Documentele la ofertă
-
8.11.24 13:43
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
8.11.24 13:43
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
8.11.24 13:43
anunt de participare_implanturi15.11.signed.pdf anunt de participare_implanturi15.11.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
15.11.24 13:32
formulare inițiere_.xlsx
Documentele la ofertă
-
15.11.24 13:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 336 151 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ORTOFIX

Preţul ofertei: 350 410 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări