1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2024 10:17
până la 13.11.2024 10:06
2
Propunerea ofertelor
de la 13.11.2024 10:06
până la 17.11.2024 10:06
au rămas 2 zile
3
Licitaţie
18.11.2024 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA 75 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2024, 10:17 - 13 nov 2024, 10:06
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2024, 10:06 - 17 nov 2024, 10:06

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Abonează-te

Servicii de telefonie mobilă

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ina Coretchii
Telefonul de contact
022822117
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2024, 10:17
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 10:06
Achizitii.md ID
21308226
CPV
64200000-8 - Servicii de telecomunicaţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare ajustat.docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 10:06
Data:
8 nov 2024, 14:17
Subiectul întrebării:
puncte de loialitate
Întrebare:
Bună ziua, rugăm să fie rexaminată obligația impusă Prestatorului: ”- să acorde Beneficiarului puncte de loialitate (fidelitate etc.) conform condițiilor programelor implementate de Prestator, care pot fi utilizate de Beneficiar pentru reduceri la apeluri, sms-uri, reduceri pentru procurarea produselor de la Prestator”. Probabil a fost introdusă din greșeală, deaorece face oferta să fie cu preț nefixat, iar procurarea produselor nu corespunde obiectului de achizitie.
Răspuns (11 nov 2024, 13:59):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta obligație - puncte de loialitate, a fost exclusă. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Data:
11 nov 2024, 09:28
Subiectul întrebării:
loialitate
Întrebare:
sustinem cele indicate mai sus. cerinta este contradictorie, inclusiv in situatia utilizarii licitatiei electronice
Răspuns (11 nov 2024, 13:59):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta obligație - puncte de loialitate, a fost exclusă. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Data:
12 nov 2024, 08:44
Subiectul întrebării:
Criteriile de calificare și de selecție
Întrebare:
Buna ziua, rugăm să specificați semnificația mențiunii ”DA (la solicitare)” la pt.12 Nivelul minim/ obligativitate. In SIA urmează a fi plasate doar Specificația tehnică și Specificația de preț?
Răspuns (12 nov 2024, 09:42):
Buna ziua! Întradevăr, conform cerințelor menționate în pct.12 din Anunțul de participare pentru achiziția de valoare mică privind achiziționarea serviciilor de telefonie mobilă, documente obligatorii sunt cu mențiunea „DA” - oferta, care include specificația tehnică și specificația de preț. Documentele cu mențiunea „DA” (la solicitare) nu sunt obligatorii, pot fi depuse concomitent sau vor fi prezentate la solicitare.Vă mulțumim și succes!
Data:
12 nov 2024, 09:08
Subiectul întrebării:
continut pachet tip 1
Întrebare:
Buna ziua, este o deosebire in descrierea pachetului tip 1 in specificatii tehnice si specificatii de pret: Trafic Internet 100 Gb minim și Trafic Internet 35 Gb minim. Care cerință e corectă?
Răspuns (12 nov 2024, 09:57):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta neconcordanță a fost reparată. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Data:
12 nov 2024, 09:12
Subiectul întrebării:
Serviciul e-SIM
Întrebare:
Serviciul e-SIM (10 buc) e inclus în cantitatea totală de 79 abonamente?
Răspuns (12 nov 2024, 09:53):
Buna ziua! Vă mulțumim pentru întrebare și Vă aducem la cunoștință că aceasta neconcordanță a fost reparată. Totodată, Vă informăm că anunțul a fost ajustat și plasat pe platformă. Vă mulțumim.
Data:
12 nov 2024, 10:13
Subiectul întrebării:
Serviciul e-SIM
Întrebare:
Nu este clară modificarea operată cu privire la Serviciul e-SIM. Totuși, se solicită 10 cartele e-SIM pentru 10 abonamente din totalul de 79 abonamente, sau se solicita 10 cartele e-SIM suplimentar la cele 79?
Răspuns (12 nov 2024, 10:22):
Buna ziua! Cu referire la întrebarea Dumneavoastră, serviciul e-Sim se solicită numai pentru 10 numere. Ceea ce ține de răspunsul anterior, ne cerem scuze, a avut loc o eroare. Vă mulțumim pentru întrebare și interesul manifestat față de procedura noastră.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.