1
Perioada de actualizare
de la 08.11.2024 07:53
până la 14.11.2024 15:35
2
Propunerea ofertelor
de la 14.11.2024 15:35
până la 19.11.2024 16:35
3
Licitaţie
de la 20.11.2024 14:00
până la 20.11.2024 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 30 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 nov 2024, 7:53 - 14 nov 2024, 15:35
Perioada de depunere a ofertelor: 14 nov 2024, 15:35 - 19 nov 2024, 16:35
Începutul licitației: 20 nov 2024, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea unei drone pentru susținerea activităților operaționale ale ANRE cu scopul de a îmbunătăți procesul de monitorizare și evaluare a infrastructurilor din zonele greu accesibile.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pușkin 52/A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladimir Cazimir
Telefonul de contact
022 823 943
Datele achizitiei
Data publicării
8 nov 2024, 7:37
Data ultimilor modificări
12 nov 2024, 15:35
Valoarea estimată (fără TVA)
30 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
900 MDL
Achizitii.md ID
21308137
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Pușkin 52/A
Durata contractului
20 nov 2024 08:00 - 27 dec 2024 07:51
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Drona CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare
Documentele la ofertă
-
8.11.24 07:53
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii (modificat).docx
Documentele la ofertă
-
12.11.24 15:35
Documentele lotului
DUAE
-
8.11.24 07:53
Anunt de participare
-
8.11.24 07:53
DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii (modificat).docx
-
12.11.24 15:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Xpert PC

Preţul ofertei: 24 894 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma evaluării ofertelor primite, conform criteriului de atribuire „Prețul cel mai scăzut” stabilit în documentația procedurii și având în vedere respectarea cerințelor minime specificate în caietul de sarcini, oferta prezentată de Xpert PC a fost desemnată câștigătoare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

DALU MOL S.R.L.

Preţul ofertei: 29 400 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări