Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21308077
1
Perioada de actualizare
de la
07.11.2024 16:40
până la 15.11.2024 10:37
până la 15.11.2024 10:37
2
Propunerea ofertelor
de la
15.11.2024 10:37
până la 21.11.2024 10:37
până la 21.11.2024 10:37
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 650 000 MDL
Perioada clarificărilor:
7 nov 2024, 16:40 - 15 nov 2024, 10:37
Perioada de depunere a ofertelor:
15 nov 2024, 10:37 - 21 nov 2024, 10:37
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
__ Reparația capitală a drumului public cu schimbarea invelișului rutier din beton pentru strada Mihai Viteazu, situat in sat.Floreni,r-nul Anenii Noi (repetat)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6521, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Floreni (r-l Anenii Noi), str. Chisinaului 14
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2024, 16:40
Data ultimilor modificări
11 nov 2024, 14:41
Achizitii.md ID
21308077
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini (7).semnat.pdf
caiet de sarcini (7).semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
7.11.24 16:40
anunt de participare (5).semnat.pdf
anunt de participare (5).semnat.pdf
tenderNotice
-
7.11.24 16:40
Data:
11 nov 2024, 14:41
Subiectul întrebării:
buna ziua
Întrebare:
de ce aveti nevoie de contracte individuale de munca ? acolo sint date cu caracter personal si plus la aceasta date confidentiale ?
Răspuns (13 nov 2024, 10:37):
Buna ziua. Datele cu caracter personal le puteti depersonaliza.
Data:
13 nov 2024, 11:22
Subiectul întrebării:
contracte
Întrebare:
daca datale le depersonalizam, de ce atunci aveti nevoie, de punctele contractului sau cum ? si ce o sa va dea asta?
Răspuns (13 nov 2024, 13:52):
Avem nevoie sa vedem daca aveti angajati personal de specialitate.
Data:
13 nov 2024, 13:22
Subiectul întrebării:
CONTRACTE D EMUNCA
Întrebare:
SCOATETI ACEST PUNCT CA ESTE ABSURD CEIA CE CERETI, ASTA NU VA DA NICI UN REZULTAT PENTRU A EFECTUA LUCRARILE CALITATIV SI IN TERMEN
Răspuns (13 nov 2024, 13:53):
Lucrarile calitative si in termen pot fi efectuate doar de personal de specialitate.
Data:
13 nov 2024, 16:56
Subiectul întrebării:
anexe
Întrebare:
anexa 15 pentru ce mai este ?
Răspuns (13 nov 2024, 17:00):
Anexa 15 DECLARAŢIE
privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului .
Data:
13 nov 2024, 17:00
Subiectul întrebării:
contracte
Întrebare:
dar cum doriti sa prezentam contractele, daca sa depersonalizam angajatul? ce o sa va fie clar? ca este angajat in functie de operator greiderist si numele, prenumele le astupam sa nu se vada ?
Răspuns (14 nov 2024, 08:35):
Pentru a indeplini criteriile de eligibilitate, Operatorul economic este obligat sa prezinte actele indicate in pct.16 din Anuntul de participare
Data:
13 nov 2024, 17:09
Subiectul întrebării:
anexa 15
Întrebare:
si in anexa 15 nu se prezinta lista specialistilor, experienta lucrari, certificate la operatori masinisti ?
Răspuns (14 nov 2024, 08:30):
Pentru detalii analizati Documentatia de procedura unde este indicata informatia
Data:
13 nov 2024, 23:31
Subiectul întrebării:
Poz.13
Întrebare:
Discifrati va rog aceasta pozitie, ce aveti in vedere prin “capac”
Răspuns (14 nov 2024, 08:25):
Pentru detalii analizati Caietul de sarcini unde sunt indicata informatia
Data:
13 nov 2024, 23:44
Subiectul întrebării:
Legea 131/2015
Întrebare:
Stimata AC, solicitam respectuos sa modificati anuntul de participare pentru prezentarea documentelor in SIA RSAP deoarece conf. legii OE este obligat sa prezinte DUAE, oferta financiara, oferta tehnica si gb dupa caz, restul documentelor le prezinta la solicitare conform DUAE.
Răspuns (14 nov 2024, 08:32):
Autoritatea contractanta a formulat Caietul de sarcini si Anuntul de participare conform necesitatile acesteia. Rugam Operatorii economici sa se conformeze legislatiei in vigoare
Data:
14 nov 2024, 09:13
Subiectul întrebării:
AC
Întrebare:
stimata AC, nu uitati va rog ca gestionati bani publici si nu personali, rugam frumos si respectuos sa va atirnati cu seriozitate fata de intrebarile care le punem noi AE, in caz contrar v-om depune contestatie pe marginea atitudinei d-voastre fata de licitatia data, De aceasta si exista perioada de clarificari pentru a omite toate neintelegerile aparute si a fi mai clar pentru noi AE ce trebuie de facut. Asa dar, daca solicitati careva cerinte fiti buni si raspundeti la intrebari cu claritate, nu la general conform caietului de sarcini. Asa ca caietul de sarcini si anuntul de participare se formuleaza nu dupa necesitatile AC, dar in baza legislatiei in vigoare...
P.S. si apropo informatie ce tine de datele cu caracter personal nu se dau doar ca asa doreste AC, dar conform prevederilor legii, asa dar conformativa legii nr. 133 din 08.07.2011 privind protectia datelor cu caracter personal
Răspuns (15 nov 2024, 10:00):
La solicitarea autorității contactante, ofertantul urmează să prezinte documentele care demonstrează capacitatea tehnică și/sau profesională pentru executarea viitorului contract, informaţii referitoare la studiile, pregătirea profesională şi calificarea personalului de conducere, precum şi ale persoanelor responsabile pentru execuţia lucrărilor, inclusiv a dirigintelui de şantier, atestați conform legislaţiei (confirmat prin certificat de atestare profesională) şi cu o experienţă similară în domeniul lucrării ce urmează să fie executată, conform anexei nr. 15;Contractele de munca sunt necesare, pentru a confirma ca OE are angajat sau contractat personalul necesar pentru executarea lucrarilor.
Data:
14 nov 2024, 18:41
Subiectul întrebării:
Răspuns (14 nov 2024, 08:25):
Întrebare:
Daca sunteti atit de destepti va rog sa publicati avizul de verificare acestui deviz!
Răspuns (15 nov 2024, 08:54):
Raportul de verificare ( avizul) nu este un document obligatoriu de plasat în sistem. Pentru a face cunostinta cu documentatia de proiect va apropiati la sediul primariei s. Floreni rl Anenii Noi.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK