Selectaţi tipul procedurii
21307879
1
Perioada de actualizare
de la
07.11.2024 14:27
până la 21.11.2024 15:41
până la 21.11.2024 15:41
2
Propunerea ofertelor
de la
21.11.2024 15:41
până la 04.12.2024 15:41
până la 04.12.2024 15:41
au rămas 12 zile
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Propunerea ofertelor
Valoarea estimată fără TVA
28 103 790 MDL
Perioada clarificărilor:
7 nov 2024, 14:27 - 21 nov 2024, 15:41
Perioada de depunere a ofertelor:
21 nov 2024, 15:41 - 4 dec 2024, 15:41
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Propunerea ofertelor
Lucrări de construcție a rețelelor de canalizare menajer-fecaloide ale str-lor: Cărămidarilor, Uzinelor, Movileni, Rebreanu, Călătorilor, Maiakovski mun.Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.100
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 nov 2024, 14:20
Data ultimilor modificări
7 nov 2024, 17:41
Achizitii.md ID
21307879
MTender ID
CPV
45210000-2 - Lucrări de construcţii de clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
7 nov 2024, 17:41
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna seara publicati va rog proiectul de executie
Răspuns (8 nov 2024, 15:12):
Proiectul poate fi consultat la adresa beneficiarului mun. Chișinău, str. 31 August 1989, nr. 100.
Data:
7 nov 2024, 17:42
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna seara. Publicati va rog caietul de sarcini cu formularul desfasurat F1A sau F1B sau F5
Răspuns (8 nov 2024, 15:14):
Formularul desfășurat F1B, poate fi consultat la adresa beneficiarului. Din motive tehnice, platforma m.tender nu permite adăugarea ulterioară a documentelor.
Data:
8 nov 2024, 08:27
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Dat fiind faptul că la pct. 12. Termenii și condițiile de executare Dvs. solicitați în termen de 24 luni, iar la pct. 18. Garanția de bună execuție a contractului, solicitația ca formă garanției să fie Scrisoare de garanție bancară în cuantum de 5% din valoarea contractului adjudecat, rugăm să fie analizată posibilitatea de a constitui ca rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți, și asta în baza art. 153 alin 1) a HG 638/20.
Răspuns (8 nov 2024, 11:49):
La încheierea contractului se va prezenta scrisoarea de garanție bancara sau rețineri succesive din plata cuvenită
Data:
8 nov 2024, 08:33
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Licitația asta a mai avut loc și ați anulato pe motivul ca Consiliul na alocat bani, acum care e garantia ca pentru 2025 veți avea surse?
Răspuns (8 nov 2024, 11:51):
La moment bani sunt disponibili, au fost alocați.
Data:
8 nov 2024, 08:35
Subiectul întrebării:
Devize
Întrebare:
UNNDE GASIM F 1 DESFASURATE ?
Răspuns (8 nov 2024, 15:20):
Vezi răspunsul de mai sus.
Data:
8 nov 2024, 10:44
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Acasta nota se regaseste in Documentatia standart publicata de dtr. Nepublicare F1 desfasurat face imposibila pregatirea ofertelor si ne ia din timpul prevazut. Creati impedimentesi incalcati premeditat?
Răspuns (8 nov 2024, 15:20):
Vezi răspunsul de mai sus.
Data:
11 nov 2024, 11:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Prezentati va rog fisa tehnica la tevele PVC care sunt incluse in proiect
Răspuns (12 nov 2024, 09:42):
Rugăm respectuos să consultați proiectul la sediul autorității contractante.
Data:
11 nov 2024, 13:02
Subiectul întrebării:
Tevi PVC
Întrebare:
Buna ziua. Deoarece in deviz nu este specificat clar ce tip de tevi PVC sunt incluse in proiect, va rugam respectuos sa ne clarificati daca tevile PVC trebuie sa fie multistrat produse conform EN13476 sau monostrat (compact) produse conform EN1401.
Răspuns (12 nov 2024, 09:45):
Rugăm respectuos să consultați proiectul la sediul autorității contractante. Totodată, rugăm insistent să efectuați vizita amplasamentului din motiv că este un obiectiv de construcție foarte complicat.
Data:
14 nov 2024, 15:41
Subiectul întrebării:
Termeni
Întrebare:
Ati publicat F1 desfasurata dar nu a-ți extins și termenul de depunere a ofertelor pe perioada cit v-ați opus cerinţelor legale. Ar fi corect sa extindeți termenul pentru clarificări și cel de depunere acofertelor
Răspuns (14 nov 2024, 15:51):
Va informam ca F1 a fost publicat de catre IS CTIF și nu de catre autoritatea contractanta. Iar, in partea ce tine de extinderea termenului va comunicam ca termenul este stabilit corect si va sugeram sa studiati mai atent legislatia in domeniul achizitiilor publice.
Data:
14 nov 2024, 22:14
Subiectul întrebării:
Cerinte
Întrebare:
Va informam ca F1 a fost publicat de catre IS CTIF și nu de catre autoritatea contractanta. Iar, in partea ce tine de extinderea termenului va comunicam ca termenul este stabilit corect si va sugeram sa studiati mai atent legislatia in domeniul achizitiilor publice. IS CTIF a făcut asta din propria Inițiativă, evident ca nu. Cit primește termenul el urmează sa curgă din ziua publicării caietului de sarcini conform prevederilor legale, noi avem de lucrat cu devizele. E timpul sa înțelegeți ca asigurarea participării mai multor ofertanți este una din obligațiunile cheie
Răspuns (15 nov 2024, 13:44):
Vă mulțumim mult pentru implicare și sugestii.
Data:
19 nov 2024, 11:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua!
Va informam, ca in devizele pentru strazile Calatorilor-Movileni (2-3-1) si Rebreanu (2-4-1), sunt depistate unele erori, si anume: in 2-3-1 volumul din poz. 38, constituie 1258 kg, respectiv in poz. 39 ar trebui sa fie 1.26 t, pe cind volumul inclus este de 10 ori mai mic - 0.13t. La fel in devizul 2-4-1 in poz. 41 avam 1537.6 kg, in poz. 41 - 0.15t (corect 1.54 t). Va rugam sa corectati volumele.
Multumim
Răspuns (19 nov 2024, 15:41):
Autoritatea contractantă nu este drept să modifice devizele din motiv că se încalcă drepturile de autor. Proectul și devizul au fost verificate de verificatori atestați.
Data:
19 nov 2024, 17:08
Subiectul întrebării:
dreptul de autor si clarificari
Întrebare:
Articolul 5. Condițiile de protecție
(1) În conformitate cu prezenta lege, constituie obiect al protecției dreptului de autor operele originale din domeniul literar, artistic și științific, oricare ar fi modul sau forma de exprimare, indiferent de faptul dacă acestea au fost sau nu aduse la cunoștința publicului.
(2) Autorul beneficiază de protecția dreptului de autor asupra operei sale prin simpla ei creare. Pentru recunoașterea și protejarea dreptului de autor nu este necesară înregistrarea operei, nici alt act de notificare sau alte formalități.
(3) Dreptul de autor nu depinde de dreptul de proprietate asupra obiectului material în care și-a găsit expresie opera respectivă. Procurarea unui asemenea obiect nu conferă proprietarului acestuia niciunul dintre drepturile acordate autorului de prezenta lege.
Acesta este un articol din LEGE Nr. 230
din 28-07-2022
privind dreptul de autor și drepturile conexe, deci devizele elaborate nu sunt subect al acestei Legi. nu inventati ci cereti explicatiile de la proiectant. HG 361 DIN 1996 Pct. 7. Pentru asigurarea calităţii execuţiei lucrărilor de construcţie este obligatorie verificarea acesteia de către responsabili tehnici şi diriginţi de şantier atestaţi. de unde se vede clar ca faptul verificarii proiectului nu scuteste responsabilul tehnic si dirigintele de santier de sarcina privind reverificarea proiectului, In jurul unei intrebari faceti jocur inutile. Fiti buni si raspundeti la clarificari asa cum prevede Legea 131 art 35, alin (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic; Deci reiteram intrebarea:Va informam, ca in devizele pentru strazile Calatorilor-Movileni (2-3-1) si Rebreanu (2-4-1), sunt depistate unele erori, si anume: in 2-3-1 volumul din poz. 38, constituie 1258 kg, respectiv in poz. 39 ar trebui sa fie 1.26 t, pe cind volumul inclus este de 10 ori mai mic - 0.13t. La fel in devizul 2-4-1 in poz. 41 avam 1537.6 kg, in poz. 41 - 0.15t (corect 1.54 t).Cum procedam in acest caz? veti utiliza acasta situatie ca motiv de anulare a licitatiei dupa deschiderea ofertelor?
Răspuns (20 nov 2024, 11:44):
Vezi raspuns de mai sus. Iar, cele menționate de către dvs. în parte ce ține de anulare vă informăm, că grupul de lucru privind achizițiile publice poate dispune anularea procedurii de achiziții doar în strtictă conformitate cu prevederile art. 71 al Legii 131/2015.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK