1
Perioada de actualizare
de la 05.11.2024 09:31
până la 08.11.2024 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2024 17:00
până la 11.11.2024 19:00
3
Licitaţie
de la 12.11.2024 14:00
până la 12.11.2024 14:14
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 158 537,43 MDL
Perioada clarificărilor: 5 nov 2024, 9:31 - 8 nov 2024, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2024, 17:00 - 11 nov 2024, 19:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de schimbare a tîmplăriei

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3112, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, Decebal nr.101
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Valeriu Bîlici
Telefonul de contact
068885454
Datele achizitiei
Data publicării
5 nov 2024, 9:19
Data ultimilor modificări
14 nov 2024, 8:22
Achizitii.md ID
21306465
CPV
45420000-7 - Lucrări de tâmplărie şi de dulgherie
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
Lucrări de schimbare a tîmplăriei, pentru anul 2024
Data:
5 nov 2024, 14:15
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini, lista cantitati
Întrebare:
Buna ziua! Publicati va rog frumos lista cu cantitatile de lucrari in format WORD! Multumim!
Răspuns (5 nov 2024, 14:49):
Buna ziua!
Data:
6 nov 2024, 12:54
Subiectul întrebării:
formulare
Întrebare:
Buna ziua! Concretizati va rugam frumos care anume formulare sa depunem. Ati scris 7-22, specificati concret. Multumim!
Răspuns (6 nov 2024, 13:05):
Buna ziua
Data:
6 nov 2024, 13:34
Subiectul întrebării:
exp similara
Întrebare:
ati cerut sa prezentam experienta similara avand ca obiect de lucrari de reconstructie a institutiilor medicale Ce aveti in vedere? sa avem experienta similara de lucrari similare sau anume ca aceste lucrari sa fie executate intr-o institutie medicala?
Răspuns (6 nov 2024, 13:45):
Buna ziua!Mai intii de toate dorim sa ne cerem scuzele de rigoare, pentru intrebarile formulate anterior. 1) cantitatile de lucrari sunt prezentate in caietul de sarcini, in format word, incarcat pu aceasta procedura 2) Dat fiind faptul ca obiectul procedurii de achizitie constituie lucrari, este nevoie de prezentat F-3, F-5, F7 3)Experianta similira se atesta prin contractele de achizitie executate si pv de receptie, cu acest obiect de achizitie, execcutate intr-o institutie medicala
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.