1
Perioada de actualizare
de la 04.11.2024 14:32
până la 15.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.11.2024 10:00
până la 11.12.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 8 636 627,40 MDL
Perioada clarificărilor: 4 nov 2024, 14:32 - 15 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 nov 2024, 10:00 - 11 dec 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot 3 Servicii de alimentare LT„M.Lomonosov”, IET ”M.Lomonosov”, Gimn. nr.8 „T.Şevcenco”, IPLT ”A.I.Cuza”, IPLT ”Dr.Vodă”, LT„G.Călinescu”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negru Ludmila
Telefonul de contact
022-44-53-87
Datele achizitiei
Data publicării
4 nov 2024, 14:22
Data ultimilor modificări
6 nov 2024, 15:10
Valoarea estimată (fără TVA)
8 636 627,40 MDL
Achizitii.md ID
21306320
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD 2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Kiev 5a
Durata contractului
30 dec 2024 14:25 - 30 dec 2025 14:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 3 Servicii de alimentare LT„M.Lomonosov”, IET ”M.Lomonosov”, Gimn. nr.8 „T.Şevcenco”, IPLT ”A.I.Cuza”, IPLT ”Dr.Vodă”, LT„G.Călinescu” CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
normele de alimentație 2025.pdf normele de alimentație 2025.pdf
Clarificări pentru participanți
-
4.11.24 14:32
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
4.11.24 14:32
numarul de locuri.doc.docx
Clarificări pentru participanți
-
4.11.24 14:32
formulare anexa 7, 8, 9, 10,12, 14, 22,23,24,25. 2.doc
Clarificări pentru participanți
-
4.11.24 14:32
duae_ro_23.doc
Documentele la ofertă
-
4.11.24 14:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IMAP Adolescenta-RC

Preţul ofertei: 8 636 627,40 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări