Achiziţie publică
21305931
Terminale radio TETRA
1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2024 16:41
până la 10.11.2024 12:28
până la 10.11.2024 12:28
2
Propunerea ofertelor
de la 10.11.2024 12:28
până la 17.11.2024 12:28
până la 17.11.2024 12:28
3
Licitaţie
de la 18.11.2024 14:14
până la 18.11.2024 14:23
până la 18.11.2024 14:23
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
508 000 MDL
Perioada clarificărilor:
1 nov 2024, 16:41 - 10 nov 2024, 12:28
Perioada de depunere a ofertelor:
10 nov 2024, 12:28 - 17 nov 2024, 12:28
Începutul licitației:
18 nov 2024, 14:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Terminale radio TETRA (portabile - 10 buc., mobile - 18 buc.)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2024, 16:14
Data ultimilor modificări
4 nov 2024, 11:21
Valoarea estimată (fără TVA)
508 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 032 MDL
Achizitii.md ID
21305931
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
17 nov 2024 16:21 - 31 dec 2024 16:37
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 28.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Caiet de sarcini echipament informatic
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini echipament informatic
1.11.24 16:41
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Melitax-Grup SRL
Preţul ofertei:
836 000 MDL
Statut:
Anulat
Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
21.11.24 14:43
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
decizie de atribuire nr.14 din 21.11.2024.pdf
ID: d746bd00-9e32-40ca-99f6-7530bb107c91
Reclamații și decizii
21.11.24 14:43
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
specificatia de pret anexa 23 (1).semnat.pdf
specificatia de pret anexa 23 (1).semnat.pdf
ID: 2e03a85a-cd10-48a9-bf5b-1b51d54766f3
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
declaratie privind dotarile.semnat.pdf
declaratie privind dotarile.semnat.pdf
ID: 60ec9948-d79b-4d84-9e99-1a382aa65562
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
declaratia privind conduita f3.semnat.pdf
declaratia privind conduita f3.semnat.pdf
ID: 63d0ea98-0554-406b-b678-38289dd3bebf
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
certificate motorola.semnat.semnat.pdf
certificate motorola.semnat.semnat.pdf
ID: 9586c605-3e9c-4bcf-bad4-d382bd2ad2f5
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
8. certificat de atribuire a contului bancar vicb_mg_29.10.2024.semnat.pdf
8. certificat de atribuire a contului bancar vicb_mg_29.10.2024.semnat.pdf
ID: a5650ca0-77ab-4e83-9525-d1e014c231c3
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
declaraţie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
declaraţie privind valabilitatea ofertei.semnat.pdf
ID: ac07b66d-f56c-488f-bebd-2efbadbf1d48
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
specificatii tehnice anexa 22.semnat.pdf
specificatii tehnice anexa 22.semnat.pdf
ID: ce8c770c-979d-4e74-a9bd-cb0f9d8ba0a9
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
9. certificat privind lipsa restantelor - 1104406 31.10.24.semnat.pdf
9. certificat privind lipsa restantelor - 1104406 31.10.24.semnat.pdf
ID: ef80a094-d8a2-433d-9f9c-e33d8bad103e
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
extras din registrul de stat al persoanelor juridice mg - 15.10.24.semnat (1).pdf
extras din registrul de stat al persoanelor juridice mg - 15.10.24.semnat (1).pdf
ID: f46c08f3-f92c-4173-956a-07791a6229a7
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
16.11.24 17:01
Data deschiderii:
19.11.24 10:01
2
Denumirea participantului:
I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.
Preţul ofertei:
841 272 MDL
Statut:
Anulat
Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
21.11.24 14:44
Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
decizie de atribuire nr.14 din 21.11.2024.pdf
ID: 20d25e19-e9a2-40b0-944a-f1833ae5a78c
Reclamații și decizii
21.11.24 14:44
Documentele depuse cu oferta
certificat detinere conturi - eximbank.semnat.pdf
certificat detinere conturi - eximbank.semnat.pdf
ID: 133eff6e-e9ce-4943-9657-2923a33bd1f0
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
18.11.24 14:42
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
18.11.24 14:42
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (11).semnat.pdf
extras din registrul de stat al persoanelor juridice (11).semnat.pdf
ID: 51570008-baa8-4308-bfd9-1b34c72a1c5c
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
18.11.24 14:42
declaratie privind valabilitatea ofertei rsd.semnat.pdf
declaratie privind valabilitatea ofertei rsd.semnat.pdf
ID: 6686c05f-e95c-4c07-b3a0-b711560b3f75
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
18.11.24 14:42
certificat privind lipsa restantelor - 1040328 (1).semnat.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1040328 (1).semnat.pdf
ID: 8e504b00-c1b4-4b2a-aea6-f6af05551c90
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:53
Data deschiderii:
18.11.24 14:42
cerere de participare.semnat.pdf
cerere de participare.semnat.pdf
ID: 978dd418-7f57-4949-89b4-1d7145e27e6b
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
18.11.24 14:42
Documente de depunere
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
18.11.24 14:42
s.tehnica s.pret.signed.signed.pdf
s.tehnica s.pret.signed.signed.pdf
ID: 836d2be7-ab3d-4980-b8f9-ad9726792076
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
21.11.24 14:43
mtm5000_specifications_sheet_eng (1).semnat.pdf
mtm5000_specifications_sheet_eng (1).semnat.pdf
ID: a7b2bb63-5291-4061-ad28-3d25eda1a1d9
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:53
Data deschiderii:
21.11.24 14:43
experienta similara .semnat.pdf
experienta similara .semnat.pdf
ID: c6d39582-2da5-49ee-8fcc-dd718c7009c7
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:52
Data deschiderii:
21.11.24 14:43
mtp3000-series-datasheet.semnat.pdf
mtp3000-series-datasheet.semnat.pdf
ID: d45ce355-e898-49b0-b912-ffad417a202f
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
17.11.24 10:53
Data deschiderii:
21.11.24 14:43
Istoria licitației
Vezi licitația
Terminale radio TETRA
Data:
8 nov 2024, 10:50
Subiectul întrebării:
Modificarea cerințelor
Întrebare:
Solicitam modificarea cerințelor expuse in „Cerințe suplimentare către ofertant/furnizor” – excluderea.
1. Existența unui service centru autorizat, inclusiv a specialiștilor autorizați/certificați de producător; (în cazul în care ofertantul nu deține un service centru autorizat, acesta va prezenta dovezi de contractare a unui astfel de service); ); Este destul garanția producătorului pentru acest lot de echipament. Agentul economic este obligat sa asigure garanția.
2. Operatorii economici vor prezenta mostre, accesorii, subansamblurilor şi dispozitivelor la solicitarea autoritarii contractante în decurs de 10 zile. Echipamentele cu dublă destinație au o procedura mai îndelungata și mai complexă de import.
3. Notă: Autoritatea contractantă la solicitarea operatorului economic va acorda suportul pentru ca acesta să obțină autorizația de import pentru mărfurile cu destinație dublă eliberată de Agenția Servicii Publice. Informații suplimentare privind obținerea autorizației pot fi găsite la adresa web: https://servicii.gov.md/ServicePrint.aspx?id=992f6e67-0c0d-4dd1-ae94-e6febd8cfb8f.
4. Pentru fiecare tip de terminal, se va livra cel puțin câte un cablu de încărcare a cheilor de cifrare.
5. Pentru terminalele TETRA ofertate se va furniza o instanță a aplicației software și/sau dispozitivul hardware pentru încărcarea cheilor de cifrare, astfel încât cheile de cifrare să poată fi încărcate de beneficiar pe oricare din tipurile de terminale furnizate. În cazul în care încărcarea cheilor de cifrare se face cu o aplicație software, aceasta va funcționa pe orice calculator cu sistemul de operare Windows 7/8/10 pe 32 sau 64 de biți.
Economic nu este rentabil și ineficient sa procurați pentru 28 de stații – 3 softuri identice, 5 cabluri de programare. Cheile se introduc o data la programare împreună cu administratorul Sistemului. Ca client al sistemului ”Agenția Națională Transport Auto” nu are nevoie de echipament si cabluri pentru încărcarea cheilor de criptare. Se va efectua o singura data cu echipamentul administratorului.
Răspuns (8 nov 2024, 12:28):
Stimați participanți,
Vă mulțumim pentru întrebările și solicitările trimise referitoare la cerințele specificate în cadrul achiziției publice anunțate de Agenția Națională Transport Auto. Înțelegem și apreciem dorința dumneavoastră de a optimiza și eficientiza procesele de achiziție și utilizare a echipamentelor. Considerăm că soluțiile propuse ar putea să ușureze participarea agenților economici la achiziția respectivă totuși venim cu următoarele răspunsuri cu referire la fiecare punct semnalat:
1. Existența unui service centru autorizat – Cerința a fost formulată pentru a asigura o intervenție rapidă în cazul unor necesități de mentenanță sau reparații. Vă recomandăm să depuneți oferta conform propriilor evaluări și posibilități, specificând eventualele costuri și termeni de livrare care pot rezulta din includerea garanției producătorului sau contractarea unui service extern autorizat. Grupul de lucru pentru achiziții va analiza în detaliu aceste aspecte în etapa de evaluare a ofertelor.
2. Prezentarea de mostre și subansambluri în decurs de 10 zile – Înțelegem că echipamentele cu destinație dublă necesită o procedură de import mai complexă. Recomandăm ca oferta dumneavoastră să includă informații detaliate privind termenii și condițiile de livrare, precum și eventualele implicații asupra timpului necesar pentru importul echipamentelor. Aceste informații vor fi analizate de grupul de lucru pentru achiziții în contextul cerințelor actuale. Suport pentru autorizația de import – Agenția Națională Transport Auto, în limita competențelor, va facilita obținerea autorizației pentru importul mărfurilor. Vă recomandăm să luați în considerare acest suport și să reflectați orice costuri sau termene în oferta depusă, urmând ca aceste aspecte să fie discutate în detaliu la etapa de evaluare.
3. Furnizarea cablurilor de încărcare a cheilor de cifrare – Înțelegem că, din perspectiva costurilor, multiple softuri și cabluri pentru un număr restrâns de terminale pot reprezenta o investiție ridicată. Vă invităm să includeți în oferta dumneavoastră propuneri clare privind echipamentele și soluțiile propuse, alături de detalii de cost și justificările necesare, urmând ca grupul de lucru să analizeze aceste aspecte la evaluarea ofertelor.
Dorim să reiterăm că feedbackul dumneavoastră este valoros pentru a asigura un proces de achiziție eficient și corect. Grupul de lucru va analiza toate propunerile depuse și va discuta ajustările necesare în cadrul procedurii de evaluare.
Vă mulțumim pentru implicare și colaborare.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK