Achiziţie publică
21305839
Servicii de elaborare a proiectului de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc)
1
Perioada de actualizare
de la 01.11.2024 13:30
până la 12.11.2024 11:00
până la 12.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.11.2024 11:00
până la 22.11.2024 10:00
până la 22.11.2024 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
901 300 MDL
Perioada clarificărilor:
1 nov 2024, 13:30 - 12 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 nov 2024, 11:00 - 22 nov 2024, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform temei de proiectare
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
1 nov 2024, 13:19
Data ultimilor modificări
1 nov 2024, 13:30
Valoarea estimată (fără TVA)
901 300 MDL
Achizitii.md ID
21305839
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
2 dec 2024 13:29 - 1 aug 2025 13:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare a proiectului de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc)
CPV: 71300000-1 - Servicii de inginerie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare proiectare podețe tip.pdf
anunț de participare proiectare podețe tip.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.24 13:30
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Universinj
Preţul ofertei:
903 957 MDL
Statut:
Învingător
În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1730460029134 din 28.11.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1730460029134 din 22.11.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de elaborare a proiectului de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc), vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 903 957,00 (nouă sute trei mii nouă sute cincizeci și șapte lei, 00 bani) lei fără TVA și 1 084 748,40 (un milion optzeci și patru mii șapte sute patruzeci și opt lei, 40 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
07.02.25 12:53
Motivul: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1730460029134 din 28.11.2024 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1730460029134 din 22.11.2024, ce vizează achiziționarea serviciilor de elaborare a proiectului de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc), vă comunicăm următoarele.
Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire.
Operatorul economic F.Ș.P. ”Universinj” S.R.L. a propus prețul de 903 957,00 (nouă sute trei mii nouă sute cincizeci și șapte lei, 00 bani) lei fără TVA și 1 084 748,40 (un milion optzeci și patru mii șapte sute patruzeci și opt lei, 40 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţin de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Documentele de calificare
Oferta câștigătoare
7.02.25 12:53
Documentele depuse cu oferta
5. informatii generale.signed.pdf
5. informatii generale.signed.pdf
ID: 138143bf-c4ee-4750-85a8-5bfee051882e
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
22.11.24 09:32
Data deschiderii:
22.11.24 10:28
1 oferta tehnica certificate - didenco.signed.pdf
1 oferta tehnica certificate - didenco.signed.pdf
ID: 1b5b2481-11fa-488a-b8d0-b39efb2ecb13
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
22.11.24 09:32
Data deschiderii:
22.11.24 10:28
2. oferta financiara.signed.pdf
2. oferta financiara.signed.pdf
ID: 53615f71-290c-4263-ac47-058e04ecfbe8
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
22.11.24 09:32
Data deschiderii:
22.11.24 10:28
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
22.11.24 09:32
Data deschiderii:
22.11.24 10:28
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
22.11.24 09:32
Data deschiderii:
22.11.24 10:28
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK