Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21305187
1
Perioada de actualizare
de la
31.10.2024 08:25
până la 12.11.2024 10:00
până la 12.11.2024 10:00
a rămas 1 zi
2
Propunerea ofertelor
de la
12.11.2024 10:00
până la 22.11.2024 10:00
până la 22.11.2024 10:00
3
Licitaţie
25.11.2024 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA
1 307 246,25 MDL
Perioada clarificărilor:
31 oct 2024, 8:25 - 12 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 nov 2024, 10:00 - 22 nov 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Perioada de actualizare
privind achiziționarea serviciilor de pază și supraveghere pentru anul 2025
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2024, 8:25
Data ultimilor modificări
6 nov 2024, 13:59
Achizitii.md ID
21305187
MTender ID
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - privind achiziționarea serviciilor de pază și supraveghere pentru anul 2025
Buget: 1307246.25 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_roformular 2025.signed.pdf
duae_roformular 2025.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
31.10.24 08:25
1. ds_bunuri_servicii_paza 225.signed.pdf
1. ds_bunuri_servicii_paza 225.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
31.10.24 08:25
anunt servicii paza 2025.signed.signed.pdf
anunt servicii paza 2025.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
31.10.24 08:25
Data:
6 nov 2024, 13:59
Subiectul întrebării:
VALOAREA ESTIMATIVA
Întrebare:
Valoarea estimativă de 1307246 lei inclusă în anunțul de participare este calculată incorect , fără luarea în considerație a cerințelor legislației muncii la compartimentul salarizării, și anume a salariului minim pe țară, orelor de odihnă.
Conform caietului de sarcini sunt incluse 4 posturi de pază fizică cu regim de lucru :
luni-vineri 17-00 - 8-00 și sâmbătă, duminică și zilele de sărbători 8-00 - 8-00.
Anual 26004 ore, din care :
ore de zi – 13364, ore de noapte – 11200 , ore de sărbători – 1440.
Reieșind din sal. minim pe țară stabilit prin HG nr.985 din 06.12.2023 care constituie 5000 lei lunar pentru 169 ore, cheltuielile salariale vor constitui 977716 lei, la care se adaogă rezerva în fondul concediilor ( 8% ) și contribuțiile sociale ( 24% ). Total cheltuieli salariale 977716 + 78217 + 253424 = 1309357 lei.
În calculul dat nu a fost prevăzută majorarea salariului minim pe țară, care se majorează în fiecare an la începutul anului.
Astfel suma estimativă de 1307246 lei, alocată de autoritatea contractantă, nu acoperă nici cheltuielile salariale.
În afară de cheltuieli salariale, prestatorul are cheltuieli pentru uniformă , mijloace de comunicare, cursuri de instruire și perfecționare, cheltuieli de transport, lanternă, baston, telefon mobil ș.a.
În suma estimativă nu sunt incluse nici cheltuielile administrative și profitul prestatorului, care în mod obligatoriu se include în orice calcul al tarifelor de pază fizică și constituie cel puțin 25% din suma cheltuielilor salariale.
Reieșind din cele expuse, considerăm că valoarea estimativă nu este reală și urmează să fie majorată .
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK