1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2024 11:06
până la 11.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.11.2024 11:00
până la 20.11.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 76 566 130 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2024, 11:06 - 11 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 nov 2024, 11:00 - 20 nov 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristian Dragalin
Telefonul de contact
-
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2024, 10:53
Data ultimilor modificări
29 oct 2024, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
76 566 130 MDL
Achizitii.md ID
21304178
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
2 dec 2024 11:05 - 6 apr 2026 11:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a drumului G113 Bender – Copanca – Plop-Știubei – Căușeni, km 28,76– 35,07 (Etapa I) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini g113 plop-stiubei (etapa i).docx
Documentele la ofertă
-
29.10.24 11:06
contract antrepriză.docx
Documentele la ofertă
-
29.10.24 11:06
documentația lucrari (1).docx
Documentele la ofertă
-
29.10.24 11:06
duae g113 etapa 1 repetare.doc
Documentele la ofertă
-
29.10.24 11:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 58 395 081,50 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 63 589 739,10 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 68 045 471,95 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări