1
Perioada de actualizare
de la 29.10.2024 13:43
până la 08.11.2024 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.11.2024 09:00
până la 28.11.2024 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 4 166 666 MDL
Perioada clarificărilor: 29 oct 2024, 13:43 - 8 nov 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 nov 2024, 9:00 - 28 nov 2024, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reactualizarea Planului Urbanistic General al Unității Administrativ Teritoriale a or. Codru, mun. Chișinău, inclusiv elaborarea planului de organizare al teritoriului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Țurcan Natalia
Telefonul de contact
022793932
Datele achizitiei
Data publicării
29 oct 2024, 9:33
Data ultimilor modificări
29 oct 2024, 13:43
Valoarea estimată (fără TVA)
4 166 666 MDL
Achizitii.md ID
21304089
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
6 dec 2024 13:42 - 30 dec 2025 13:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reactualizarea Planului Urbanistic General al Unității Administrativ Teritoriale a or. Codru, mun. Chișinău, inclusiv elaborarea planului de organizare al teritoriului CPV: 98113000-8 - Servicii prestate de organizaţii specializate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doc. standard.docx
Documentele la ofertă
Doc.stand.
29.10.24 13:43
caiet de sarcini pug.pdf caiet de sarcini pug.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
29.10.24 13:43
clasifcatorul terenurilor utr.pdf clasifcatorul terenurilor utr.pdf
Documentele la ofertă
Clasificator
29.10.24 13:43
planul de organizare.jpg
Documentele la ofertă
Plan de organizare
29.10.24 13:43
duae (2).doc
Documentele la ofertă
DUAE
29.10.24 13:43
decizia consiliului.pdf decizia consiliului.pdf
Documentele la ofertă
Decizia
29.10.24 13:43
anuntul de participare pug.pdf anuntul de participare pug.pdf
Documentele la ofertă
Anunțul
29.10.24 13:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IP OATUCL

Preţul ofertei: 4 150 000 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări