Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21303665
1
Perioada de actualizare
de la
28.10.2024 11:55
până la 07.11.2024 10:00
până la 07.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
07.11.2024 10:00
până la 28.11.2024 10:00
până la 28.11.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 362 176,17 MDL
Perioada clarificărilor:
28 oct 2024, 11:55 - 7 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
7 nov 2024, 10:00 - 28 nov 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reconstrucția acoperișului și a fațadelor Căminului Cultural situat în r. Orhei, com. Vatici, s. Tabăra, c. c. 6475103.028
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3553, MOLDOVA, Orhei, s.Vatici, S. Vatici
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2024, 11:55
Data ultimilor modificări
31 oct 2024, 9:27
Achizitii.md ID
21303665
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard lucrari 25.10.2025.signed.signed.pdf
documentația standard lucrari 25.10.2025.signed.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.10.24 11:55
proiect de execuție.signed.pdf
proiect de execuție.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.10.24 11:55
anunt_de_participare_lucrari_25.10.2024.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_25.10.2024.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
28.10.24 11:55
Data:
28 oct 2024, 15:13
Subiectul întrebării:
Sursa de finanțare!
Întrebare:
Care este sursa de finanțare?
Răspuns (29 oct 2024, 16:04):
Bună ziua. Punctul 40 din anunțul de participare: Alocația financiară acordată din Fondul Național pentru Dezvoltare Regională și Locală pentru implementarea Proiectului este de 2926076,74 lei (fără TVA), iar valoarea contribuției beneficiarului la implementarea Proiectului este de 436099,429 lei (fără TVA).
Data:
28 oct 2024, 15:56
Subiectul întrebării:
Forma desfasurata.
Întrebare:
Rugam A.C. sa incarce forma desfasurata a devizului (FORMA 5) !
Răspuns (29 oct 2024, 16:14):
Bună ziua.Autoritatea contractantă a plasat pe platformă toată documentația necesară: caietul de sarcini care prezintă Formularul nr. 1 -lista cu cantitati de lucrari necesara.
Data:
4 nov 2024, 17:13
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Garantie pentru oferta este strict prin transfer in contul autoritatii contractante sau putem prin scrisoara bancara emisa de catre o banca comerciala ?
Răspuns (5 nov 2024, 10:41):
Bună ziua. Punctul 17 din anunțul de participare:Garanția pentru ofertă în cuantumul_2 %. prin transfer la contul autorității contractante conform datelor bancare, cu nota “Pentru garanția pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr._____ din ________ „
Conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăților:Primăria com. Vatici
Denumirea băncii:Ministerul Finanțelor - Trezoreria Regională Centru
Codul fiscal: 1007601006450
Contul de decontare: MD51TRPCDT518420A01189AA
Contul Trezorerial: 518420A01189AA
Contul bancar:TREZMD2X.
Data:
4 nov 2024, 17:14
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini desfasurat cu resurse
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. SOLICITAM SA FIE PUBLICATA F1 desfasurata. Multumim anticipat
Răspuns (7 nov 2024, 09:59):
Bună ziua.Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 secțiunea a 3-a pct. 54. Oferta elaborată de ofertant trebuie să cuprindă: 1) Propunerea tehnică - ofertantul elaborează propunerea tehnică, astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele de calificare, precum şi cerinţele prevăzute în caietul de sarcini, cât și lista cu cantitățile de lucrări. În acest scop propunerea tehnică conține:b) documentația de deviz (formularele 3, 5 și 7 corespunzător CPL.01.01-2012 sau alte metode elaborate și aprobate prin acte normative de către Ministerul Economiei și Infrastructurii), conform Formularului de deviz nr. 1, din anexa nr. 23, lista cu cantitățile de lucrări.
Colonița 2 a formularului Nr. 1 a caietului de sarcini, publicat de către Autoritatea Contractantă, conține sombolul de norme și codul de resurse (prezentat de către autorul proiectului).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK