Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
28.10.2024 10:30
până la 29.11.2024 10:44
până la 29.11.2024 10:44
2
Propunerea ofertelor
de la
29.11.2024 10:44
până la 05.12.2024 09:44
până la 05.12.2024 09:44
3
Licitaţie
de la
06.12.2024 14:00
până la 06.12.2024 14:14
până la 06.12.2024 14:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
2 493 615 MDL
Perioada clarificărilor:
28 oct 2024, 10:30 - 29 nov 2024, 10:44
Perioada de depunere a ofertelor:
29 nov 2024, 10:44 - 5 dec 2024, 9:44
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparatie capitala acoperisului Casei de Cultura din s.Negureni r.Telenesti
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5826, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, 0
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
28 oct 2024, 10:08
Data ultimilor modificări
9 dec 2024, 16:17
Achizitii.md ID
21303568
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparatie capitala acoperisului Casei de Cultura din s.Negureni r.Telenesti
Buget: 2493615.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare.signed.pdf
Istoricul documentului
-
Anunt de participare.signed.pdf
ID: 608a75c3-3fde-4583-bb0d-657580ecc7c5
Documentele la ofertă
-
202410281016_Anunt de participare.signed.pdf
ID: 608a75c3-3fde-4583-bb0d-657580ecc7c5
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
29.10.24 13:04
Anexa la caiet de sarcini.signed.pdf
Istoricul documentului
-
Anexa la caiet de sarcini.signed.pdf
ID: 64a0937d-5746-452b-b07f-6ecaafa5c55e
Documentele la ofertă
-
202410281017_caiet sarcini.signed.pdf
ID: 64a0937d-5746-452b-b07f-6ecaafa5c55e
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
20.11.24 09:45
Data:
28 oct 2024, 15:14
Subiectul întrebării:
Sursa de finanțare.
Întrebare:
Care este sursa de finanțare?
Răspuns (28 oct 2024, 15:55):
Sursa de finantare este Bugetul de stat
Data:
28 oct 2024, 16:00
Subiectul întrebării:
Termen de garanție.
Întrebare:
Rugam autoritatea contractanta sa modifice termenul de garantie 5 ani conform legislatiei in vigoare din Codului Urbanismului 2024 RM Sectiunea 3 Garantie ART.225 punct 1 prevede 1) Termenul de garanție este de 5 ani și începe să curgă de la data recepției la terminarea lucrărilor !!!
Răspuns (4 nov 2024, 16:04):
Termenul de garanție a fost modificat
Data:
28 oct 2024, 16:01
Subiectul întrebării:
Forma desfasurata .
Întrebare:
Rugam A.C. sa incarce forma desfasurata a devizului (FORMA 5) !
Răspuns (4 nov 2024, 16:04):
În caietul de sarcini au fost publicate toate cantitățile de lucrări
Data:
29 oct 2024, 16:03
Subiectul întrebării:
Perioada clarificarilor.
Întrebare:
Stimate autoritate contractanta rugam sa micsorati termenul de clarificari (Perioada de actualizare) a licitatiei , 30 zile este foarte mult .
Răspuns (4 nov 2024, 16:02):
După piblicarea achiziției termenul de clarificări poate fi doar majorat dar nu micșorat
Data:
15 nov 2024, 14:07
Subiectul întrebării:
Termenu de executare
Întrebare:
Modificati termenu de executarea, ii prea mic si nui real!
Răspuns (18 nov 2024, 08:48):
Termenul de executare a lucrărilor este conform contractului de finațare și implimentare a proectului,
Data:
19 nov 2024, 10:42
Subiectul întrebării:
Clarificari !
Întrebare:
Anexati va rog F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI -Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de devizare). Reesind din legislatia in vigoare Autoritatea contractant publica F1 desfasurata primita de la PROIECTANT DEVIZIER. SOLICITAM SA FIE PUBLICATA F1 desfasurata. Multumim anticipat
Răspuns (20 nov 2024, 09:46):
Anexa la caiet de sarcini a fost publicată.
Data:
20 nov 2024, 15:53
Subiectul întrebării:
lista cantitati
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta suma estimativa a acestei licitatii este corecta? Cind s-au actualizat preturile?
Răspuns (22 nov 2024, 09:09):
Da, suma estimativă este corectă. Prețurile au fost actualizate înainte de semnarea contrctului cu ONDRL, adică la 18.09,2024
Data:
22 nov 2024, 15:24
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Lipsa documentului de vizita pe santier va duce la descalificare a ofertei a operatorului economic?
Răspuns (25 nov 2024, 13:52):
Ofertantul nu va fi descalificat,dacă celelalte cerințe vor corespunde tuturor criteriilor.
Data:
25 nov 2024, 13:31
Subiectul întrebării:
garantia bancara
Întrebare:
In anunt ati scris garantia bancara 2% prin transfer...Rugam rechizitele bancare pentru garantia bancara .
Răspuns (25 nov 2024, 14:04):
Rechizitebancare:Primăria Negureni.C/f 1007601006313. c/b 226641 TREZMD2X .cod IBAN:MD80TRPCDA518410A00818AA
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK