1
Perioada de actualizare
de la 26.10.2024 10:55
până la 13.11.2024 09:21
2
Propunerea ofertelor
de la 13.11.2024 09:21
până la 22.11.2024 10:21
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 393 558,15 MDL
Perioada clarificărilor: 26 oct 2024, 10:55 - 13 nov 2024, 9:21
Perioada de depunere a ofertelor: 13 nov 2024, 9:21 - 22 nov 2024, 10:21
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de montare a pavajului si bordurilor pe teritoriul IP Gimnaziul Ion Dumeniuk”conform caietului de sarcini anexat (dispunem de pavaj și bordiuri
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5914, MOLDOVA, Făleşti, s.Călugăr, s. Calugar
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Caterinici
Telefonul de contact
060262800
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
22 nov 2024, 10:30
Valoarea estimată (fără TVA)
393 558,15 MDL
Achizitii.md ID
21303276
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5914, MOLDOVA, Făleşti, s.Călugăr, s. Calugar
Durata contractului
16 nov 2024 09:55 - 31 dec 2024 09:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de montare a pavajului si bordurilor pe teritoriul IP Gimnaziul Ion Dumeniuk”conform caietului de sarcini anexat (dispunem de pavaj și bordiuri CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
202410261054_duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
26.10.24 10:55
Комиссия
Prenume
Caterinici Viorica
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1013620011753
Funcţia
---

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 309 477,37 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări