Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21303201
1
Perioada de actualizare
de la
25.10.2024 16:57
până la 02.11.2024 11:44
până la 02.11.2024 11:44
2
Propunerea ofertelor
de la
02.11.2024 11:44
până la 09.11.2024 10:44
până la 09.11.2024 10:44
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 154 268,25 MDL
Perioada clarificărilor:
25 oct 2024, 16:57 - 2 nov 2024, 11:44
Perioada de depunere a ofertelor:
2 nov 2024, 11:44 - 9 nov 2024, 10:44
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de pavare a terenurilor aferente instituțiilor de învățămînt IP Școala Primară și IP L.T.M Sadoveanu
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, str. Biruinta nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
25 oct 2024, 16:57
Data ultimilor modificări
29 oct 2024, 14:33
Achizitii.md ID
21303201
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard lucrări.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard lucrări
25.10.24 16:57
anunțpavaj șc.primarăsadoveanu.signed.pdf
anunțpavaj șc.primarăsadoveanu.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
25.10.24 16:57
formular desfășurat.pdf
formular desfășurat.pdf
Documentele la ofertă
Formular desfășurat
25.10.24 16:57
Data:
29 oct 2024, 14:33
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini desfasurat
Întrebare:
Buna ziua, solicit atasarea caietului de sarcini desfasurat cu norme si resurse.
Multumesc anticipat!
Răspuns (29 oct 2024, 15:49):
Bună ziua! Studiați cu atenție documentele atașate, deoarece la procedură este anexat formularul desfășurat cu normele de resurse.
Data:
30 oct 2024, 15:16
Subiectul întrebării:
Caiet sarcini clarificari
Întrebare:
Buna ziua,
1. Concretizati de ce in caietul de sarcini la poz.4 Incarcatorul frontal are de lucrat 5,36 ore, daca smeta da 0,286 ore???
2. Concretizati de ce in caietul de sarcini la poz.21 k=2 nu este aplicat pentru manopera, dar in acelasi timp se solicita??
Răspuns (31 oct 2024, 11:44):
În atenția Operatorilor Economici, la poziția 21, coeficientul K2 nu se aplică; indicarea acestuia este o eroare tehnică. La poziția 4, având în vedere că lucrările în șantier sunt specifice, specialistul a considerat necesar, pentru buna executare a lucrărilor, să aplicați 5,36 ore la utilaj. Autoritatea Contractantă vă sugerează să vă ghidați după formularul desfășurat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK