1
Perioada de actualizare
de la 25.10.2024 11:35
până la 05.11.2024 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2024 11:00
până la 19.11.2024 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 2 912 430 MDL
Perioada clarificărilor: 25 oct 2024, 11:35 - 5 nov 2024, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2024, 11:00 - 19 nov 2024, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță și suport tehnic pentru soluția pentru eficientizarea procesului de monitorizare a transparenței acționarilor și analizei la distanță în domeniul combaterii spălării banilor și finanțării terorismului SAS Anti-Money Laundering;
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
25 oct 2024, 11:25
Data ultimilor modificări
25 oct 2024, 11:35
Valoarea estimată (fără TVA)
2 912 430 MDL
Achizitii.md ID
21302855
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 ian 2025 11:30 - 30 dec 2025 11:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și suport tehnic pentru soluția pentru eficientizarea procesului de monitorizare a transparenței acționarilor și analizei la distanță în domeniul combaterii spălării banilor și finanțării terorismului SAS Anti-Money Laundering CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Trimestru
2)
Denumirea
Servicii prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 400.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare_en.doc
tenderNotice
-
25.10.24 11:35
3. duae_en.doc
Documentele la ofertă
-
25.10.24 11:35
standard documentation_new_eng.docx
Documentele la ofertă
-
25.10.24 11:35
2. caiet de sarcini_ro.docx
Documentele la ofertă
-
25.10.24 11:35
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
25.10.24 11:35
3. duae_ro.doc
Documentele la ofertă
-
25.10.24 11:35
1. anunt de participare_ro.doc
tenderNotice
-
25.10.24 11:35
2. caiet de sarcini_en.docx
Documentele la ofertă
-
25.10.24 11:35

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Consortix Informatikai Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

Preţul ofertei: 2 860 950 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări