Achiziţie publică
21302279
Lotul nr. 4 – Rechizite de birou
1
Perioada de actualizare
de la 24.10.2024 11:44
până la 25.10.2024 12:30
până la 25.10.2024 12:30
2
Propunerea ofertelor
de la 25.10.2024 12:30
până la 31.10.2024 12:00
până la 31.10.2024 12:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
23 000 MDL
Perioada clarificărilor:
24 oct 2024, 11:44 - 25 oct 2024, 12:30
Perioada de depunere a ofertelor:
25 oct 2024, 12:30 - 31 oct 2024, 12:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
1. Mapă carton (260-300 gr/m2) cu șină
2. Mapă carton (260-300 gr/m2) cu șireturi
3. Mapă colțar A4 (transparent)
4. Mapă din plastic A4 cu șină metalică
5. Mapă plic A4 cu buton (transparent)
6. Mapă registru A4 70-80mm (albastre)
2. Mapă carton (260-300 gr/m2) cu șireturi
3. Mapă colțar A4 (transparent)
4. Mapă din plastic A4 cu șină metalică
5. Mapă plic A4 cu buton (transparent)
6. Mapă registru A4 70-80mm (albastre)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 oct 2024, 11:21
Data ultimilor modificări
24 oct 2024, 11:44
Valoarea estimată (fără TVA)
23 000 MDL
Achizitii.md ID
21302279
MTender ID
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
4 nov 2024 11:27 - 30 dec 2024 11:42
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunţ simplificat_rechizite agende 2024.signed.pdf
anunţ simplificat_rechizite agende 2024.signed.pdf
tenderNotice
-
24.10.24 11:44
macheta agende 2025(mărimi).pdf
macheta agende 2025(mărimi).pdf
Specificaţie tehnică
Macheta pentru lotul 7
24.10.24 11:44
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.
2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Birovits SRL
Preţul ofertei:
15 411,75 MDL
Statut:
Învingător
Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către operatorii economici „RĂDOP OPT” SRL, „BIROVITS” SRL pentru loturile 1-7 corespund cerințelor de calificare și selecție precum și specificațiilor tehnice indicate în Anunțul de participare. Mostrele prezentate de operatorii economici cu cel mai scăzut preț („RĂDOP OPT” SRL, „BIROVITS” SRL) corespund specificațiilor tehnice solicitate. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte.
Propunerea financiară prezentată de „TEHELAN” SRL pentru Lotul 3 (Rechizite de birou) în sumă de 2131,04 lei fără TVA, depășește valoarea planificată a achiziției (2000,00 de lei fără TVA). Astfel, oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare și se respinge.
Propunerea financiară prezentată de către „ARTISORO” SRL” SRL pentru Lotul 7 (Agende datate) în sumă de 14755,00 lei fără TVA, depășește valoarea planificată a achiziției (11450,00 de lei fără TVA). Astfel, oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare și se respinge.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1729758126669 din 24.10.2024), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „RĂDOP-OPT” SRL- oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 1 în sumă de 4941,90 lei fără TVA/5930,28 lei cu TVA;
− Lotul 2 în sumă de 2783,80 lei fără TVA/3340,56 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 7725,70 lei fără TVA/9270,84 lei cu TVA.
2) BIROVITS” SRL - oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 3 în sumă de 1190,00 lei fără TVA/ 1428,00 lei cu TVA;
− Lotul 4 în sumă de 15411,75 lei fără TVA/ 18494,10 lei cu TVA;
− Lotul 5 în sumă de 956,00 lei fără TVA/ 1147,20 lei cu TVA;
− Lotul 6 în sumă de 1220,00 lei fără TVA/ 1464,00 lei cu TVA;
− Lotul 7 în sumă de 8589,50 lei fără TVA/ 10307,40 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 27367,25 lei fără TVA/ 32840,70 lei cu TVA.
21.11.24 13:48
Motivul: Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate s-au constatat următoarele:
Ofertele prezentate de către operatorii economici „RĂDOP OPT” SRL, „BIROVITS” SRL pentru loturile 1-7 corespund cerințelor de calificare și selecție precum și specificațiilor tehnice indicate în Anunțul de participare. Mostrele prezentate de operatorii economici cu cel mai scăzut preț („RĂDOP OPT” SRL, „BIROVITS” SRL) corespund specificațiilor tehnice solicitate. Toate documentele solicitate au fost prezentate. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată a achiziției pentru fiecare lot în parte.
Propunerea financiară prezentată de „TEHELAN” SRL pentru Lotul 3 (Rechizite de birou) în sumă de 2131,04 lei fără TVA, depășește valoarea planificată a achiziției (2000,00 de lei fără TVA). Astfel, oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare și se respinge.
Propunerea financiară prezentată de către „ARTISORO” SRL” SRL pentru Lotul 7 (Agende datate) în sumă de 14755,00 lei fără TVA, depășește valoarea planificată a achiziției (11450,00 de lei fără TVA). Astfel, oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare și se respinge.
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1729758126669 din 24.10.2024), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „RĂDOP-OPT” SRL- oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 1 în sumă de 4941,90 lei fără TVA/5930,28 lei cu TVA;
− Lotul 2 în sumă de 2783,80 lei fără TVA/3340,56 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 7725,70 lei fără TVA/9270,84 lei cu TVA.
2) BIROVITS” SRL - oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 3 în sumă de 1190,00 lei fără TVA/ 1428,00 lei cu TVA;
− Lotul 4 în sumă de 15411,75 lei fără TVA/ 18494,10 lei cu TVA;
− Lotul 5 în sumă de 956,00 lei fără TVA/ 1147,20 lei cu TVA;
− Lotul 6 în sumă de 1220,00 lei fără TVA/ 1464,00 lei cu TVA;
− Lotul 7 în sumă de 8589,50 lei fără TVA/ 10307,40 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 27367,25 lei fără TVA/ 32840,70 lei cu TVA.
Documentele de calificare
decizie atribuire nr.44 din 21.11.2024 rechizite de birou.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
decizie atribuire nr.44 din 21.11.2024 rechizite de birou.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
ID: 55bb9500-29d4-49ab-a5b7-970fd6156ca1
Raport de evaluare
21.11.24 13:48
scr. instiintare_21.11.2024 rechizite birou.signed.pdf
scr. instiintare_21.11.2024 rechizite birou.signed.pdf
ID: a8cb06cf-74d6-4f08-acde-028967254c26
Anunț de atribuire
21.11.24 13:48
Documentele depuse cu oferta
declaratie elligibilitae anexa nr 2_hg 870_2022.signed.pdf
declaratie elligibilitae anexa nr 2_hg 870_2022.signed.pdf
ID: 07133110-932f-46d7-bf33-142337cc5e44
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:09
Data deschiderii:
31.10.24 12:00
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
certificat privind existenta conturilor curente.semnat.pdf
ID: 09b27286-8f07-4838-af79-d20ef58418a9
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:09
Data deschiderii:
31.10.24 12:00
certificat privind lipsa restantelor - 1027241.signed.pdf
certificat privind lipsa restantelor - 1027241.signed.pdf
ID: 8be5c6b7-6482-4259-a6e9-93ce40d91b34
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:08
Data deschiderii:
31.10.24 12:00
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:09
Data deschiderii:
31.10.24 12:00
informatii generale despre ofertant.semnat.pdf
informatii generale despre ofertant.semnat.pdf
ID: c340fc20-20c9-49f2-8e63-b52ceb487531
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:09
Data deschiderii:
31.10.24 12:00
Documente de eligibilitate
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:08
Data deschiderii:
31.10.24 12:00
Propunere financiară
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:08
Data deschiderii:
4.11.24 11:34
2
Denumirea participantului:
RADOP-OPT SRL
Preţul ofertei:
17 586,25 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
04.11.24 12:10
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
agepi_an22signed.pdf
ID: 0d60b43d-b606-4847-ab90-7c3010671687
x_technicalDocuments
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
ordin_corcimari_procura2024_25signed.pdf
ID: 0d68551e-59d0-4ab5-9a8c-98abd52778b6
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
agepianexa8signed.pdf
ID: 60805aea-40de-4041-a6fe-aa5025608979
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
certificatbancarmicbradop-opt2024signed.pdf
ID: 7d0feed7-85e7-450c-93cf-228baee0e424
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
agepian2signed.pdf
ID: 83aeeb99-b775-4e49-883a-207bdc934fc1
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
lipsadotorii_radop-opt_1810-021124signed.pdf
ID: 8cebcee1-a47a-4970-bd1d-7aaded268062
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
extrasdinregistrulradop-optsrl150824signed.pdf
ID: cdc9a3a0-4dce-4889-8e70-351d2306b4dc
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
certiinregistradop-optsemnat.pdf
ID: da302b0e-339f-41a4-87b4-2f17077bfacb
Documente de calificare
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
agepi_an23msigned.pdf
ID: e19c7420-192b-469c-addb-9df6d7cfdb03
x_technicalDocuments
MSIGN
Data încărcării:
31.10.24 11:51
Data deschiderii:
4.11.24 11:03
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK