Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21301869
1
Perioada de actualizare
de la
23.10.2024 15:48
până la 05.11.2024 10:00
până la 05.11.2024 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.11.2024 10:00
până la 13.11.2024 10:00
până la 13.11.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 735 360 MDL
Perioada clarificărilor:
23 oct 2024, 15:48 - 5 nov 2024, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 nov 2024, 10:00 - 13 nov 2024, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de construcția Terenului sportiv la IP Liceul teoretic “Olimp” din orașul Rezina, strada M. Eminescu, 4.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 oct 2024, 15:48
Data ultimilor modificări
23 oct 2024, 16:03
Achizitii.md ID
21301869
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrari de constructiateren sport la lic. olimp or. rezina.signed.pdf
duae lucrari de constructiateren sport la lic. olimp or. rezina.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
23.10.24 15:48
Data:
23 oct 2024, 16:03
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Publicati va rog proiectul de executie
Răspuns (24 oct 2024, 10:10):
Buna ziua. Vă propunem că puteți face cunoștință cu proiectul tehnic versiune fizică la adresa juridică a primariei orașului Rezina, str. 27 August nr. 1, etaj. 3 și totodată puteți vizita amplasamentul lucrărilor de construcție la fața locului.
Data:
23 oct 2024, 16:21
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Va rugam la punctul 12 din anutul de participare, la punctul 12 pentru termenul de executie sa adaugati sintagma si primirea ordinului de incepere a lucrarilor. Fiindca lucrarile se incep nu de cind se inregistreaza contractul, dar dupa eliberarea tuturor actelor permisive, care permit din punct de vedere legal inceputul luicrarilor, printre acestea se numara si ordinul de incepere a lucrarilor
Răspuns (24 oct 2024, 10:16):
Buna ziua. După semnarea contractului și primirea Garanției de bună execuție a contractului prin transfer la contul autorităţii contractante în cuantumul de 5%, în timpul înregistrării contractului la Trezoreria Regională Beneficiarul va elabora și emite Autorizația de construire a obiectului.
Data:
24 oct 2024, 09:39
Subiectul întrebării:
finantare
Întrebare:
Buna ziua, spuneti-ne va rog care este sursa de finantare ? multumim frumos
Răspuns (24 oct 2024, 10:16):
Buna ziua. Conform pct. 32 din Anunțul de participare: “Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: Proiectul de dezvoltare locală în cadrul Programului Național „Satul Europen”, ediția II, anul 2024, finanțator: Instituția publică Oficiul Național de Dezvoltare Regională și Locală în temeiul contractului nr. RZ 23 431 SE-2, alocația financiară acordată din Fondul Național pentru Dezvoltare Regională și Locală și cofinanțat (contribuția) beneficiarul – Primaria orașului Rezina”.
Data:
1 nov 2024, 09:35
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Se consideră construcția, amenajarea, reparația și asamblarea terenurilor de joacă și a terenurilor de sport ca experiență similară conform pct. 16 subpct. 7 din anunțul de participare?
Răspuns (1 nov 2024, 10:15):
Buna ziua. Conform pct. 16, subpct. 7 din Anunțul de participare sunt Documentele justificative solicitate ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE.
Cerințele și criteriile de selecție la evaluarea ofertelor pentru experiența semilară se menționează în Anunț de participare conform pct. 16, subpct. 6.3: Declarație privind experienţa similară în ultimii 5 ani, (anexa nr. 12) din Documentația standard și subpct. 6.4: Declarație privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate, (anexa nr. 13) din Documentația standard.
Ofertantul economic trebuie să demonstreze că au finalizat în ultimii 5ani (calculaţi până la data limită de depunere a ofertelor):
un contract ce au avut ca obiect execuţia unor lucrări similare cu cele ce fac obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal cu 75 % din valoarea viitorului contract.
Sau
valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Operatorul economic trebuie să nominalizeze contractul/ contractele în baza cărora se întrunesc cerinţele stabilite, pentru fiecare dintre acestea prezentându-se informaţii detaliate, conform următoarelor documente suport: - copii ale respectivului/ respectivelor contract/ contracte, astfel încât autoritatea contractantă să poată identifica natura lucrărilor executate, valoarea acestora şi preţul; - procesul verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, care atestă executarea lucrărilor, insoțit de certificări de bună execuție pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului
Conform pct. 16 subpct. 7 din Anunțul de participare sunt Documentele justificative solicitate ca dovadă a informaţiilor cuprinse în DUAE
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK