1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2024 15:30
până la 03.11.2024 07:48
2
Propunerea ofertelor
de la 03.11.2024 07:48
până la 13.11.2024 07:48
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 510 252,27 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2024, 15:30 - 3 nov 2024, 7:48
Perioada de depunere a ofertelor: 3 nov 2024, 7:48 - 13 nov 2024, 7:48
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.


”Servicii de amenajare și instalare a iluminatului festiv al străzilor Alba Iulia și Liviu Deleanu”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Daniela Zglavoc
Telefonul de contact
068240107
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2024, 15:17
Data ultimilor modificări
1 nov 2024, 7:48
Valoarea estimată (fără TVA)
1 510 252,27 MDL
Achizitii.md ID
21301267
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Viteazul 2
Durata contractului
13 nov 2024 08:00 - 31 dec 2024 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
”Servicii de amenajare și instalare a iluminatului festiv al străzilor Alba Iulia și Liviu Deleanu” CPV: 31500000-1 - Aparatură de iluminat şi lămpi electrice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_.docx
Documentele la ofertă
-
22.10.24 15:30
duae_ro_.doc
Documentele la ofertă
-
22.10.24 15:30
anunt_de_participare_.semnat.pdf anunt_de_participare_.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
1.11.24 07:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BM PUBLIC SRL

Preţul ofertei: 1 193 260,02 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este anormal de scăzută
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 1 540 456,41 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări