1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2024 12:07
până la 28.10.2024 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2024 09:30
până la 22.11.2024 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 42 900 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2024, 12:07 - 28 oct 2024, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2024, 9:30 - 22 nov 2024, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

HG Nr.775 din 03.07.07 Pîine din făină de secară și amestec de faină de secară și grâu de calitatea,malț de secară ne-/fermentat.Fără adaos de condimente, cu conținut de fibre minim de 4,0 g. Feliată uniform; Ambalată câte 1buc. pîine aparte, în ambalajul Producătorului (cu logo-ul acestuia) care va conține pe ambalaj componența produsului; Ambalaj: ladă; Livrarea: zilnic, nu mai tîrziu de ora 09.00; P-u perioada 01.01.2025– 31.12.2025
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2024, 12:00
Data ultimilor modificări
23 oct 2024, 10:55
Valoarea estimată (fără TVA)
42 900 MDL
Achizitii.md ID
21299386
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 ian 2025 02:00 - 31 dec 2025 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2.Pîine cu secară CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 3300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
3.duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
17.10.24 12:07
2. ds_produse alimentare cantina.docx
Specificaţie tehnică
-
23.10.24 10:55
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
-
23.10.24 10:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Franzeluţa

Preţul ofertei: 29 700 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor stipulate in caietul de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Preţul ofertei: 31 350 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Adrika

Preţul ofertei: 37 950 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări