1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2024 11:05
până la 28.10.2024 09:00
au rămas 9 zile
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2024 09:00
până la 08.11.2024 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Perioada de actualizare
Valoarea estimată fără TVA 9 416 730,17 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2024, 11:05 - 28 oct 2024, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2024, 9:00 - 8 nov 2024, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Abonează-te

Alimentarea cu apă a satului Suruceni, raionul Ialoveni, etapa I

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6827, MOLDOVA, Ialoveni, s.Suruceni, s.Suruceni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gorceac Sergiu
Telefonul de contact
061112230
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2024, 11:05
Data ultimilor modificări
17 oct 2024, 14:41
Achizitii.md ID
21299300
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_2024.doc
Documentele la ofertă
duae
17.10.24 11:05
documentatie standard pentru lucrari (2).docx
Documentele la ofertă
doc.standard
17.10.24 11:05
Data:
17 oct 2024, 11:33
Subiectul întrebării:
Termen de depunere
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam respectuos sa prelungiti termenul de depunere, cum au facut-o si alte autoritati contractante. Efectiv avem doar 2 saptamini la dispozitie, daca sa excludem zilele de week-end. Va multumim anticipat!
Răspuns (17 oct 2024, 14:27):
Termenele sunt conform legii achizitiilor publice
Data:
17 oct 2024, 11:38
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Va rugam sa publicati proiectul de executie
Răspuns (17 oct 2024, 14:28):
Pentru a face cunoștință cu proiectul va apropiati la Primaria Suruceni
Data:
17 oct 2024, 11:39
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog caiet de sarcini formularul F1 desfasurat sau F5, unde sa fie aratate resursele si normele acestora. Multumesc
Răspuns (17 oct 2024, 14:30):
Formulare respective sunt publicare
Data:
17 oct 2024, 13:30
Subiectul întrebării:
Termenul de depunere a ofertelor
Întrebare:
HOTĂRÂRE Nr. 638 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, Secțiunea a 2-a Licitația deschisă, 64. Autoritatea contractantă, înainte de lansarea licitației deschise, este obligată să publice în Buletinul achizițiilor publice anunțul de participare pentru informarea potențialilor ofertanți, astfel încât aceștia să își poată pregăti ofertele. Perioada dintre data publicării anunțului de participare și data-limită de depunere a ofertelor trebuie să fie de cel puțin 20 de zile. Reieșin din normele citate, solicităm modificarea termenului de depunere a ofertelor
Răspuns (17 oct 2024, 14:42):
Modificat
Data:
17 oct 2024, 13:35
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
pct.17 Termenul de garanție a lucrărilor 10 ani. Solicitând terminul de 10 ani, Dvs. în primul rând limitația accesul Agenților economici la licitație, sau mai bine spus îi filtrați, iar în al doilea rând încălcați prevederile legii 721 privind calitatea în construcţii, care clar stipulează terminul la art. 24 Executanţii lucrărilor de construcţii sînt persoane fizice sau juridice care şi răspund de îndeplinirea următoarelor obligaţii principale referitoare la calitatea construcţiilor: l) remedierea pe proprie cheltuială a defectelor calitative apărute din vina lor atît în perioada de execuţie, cît şi în termenul de garanție postrecepție de 5 ani; Reișind din clauzele legii 721 solicităm să modificația terminul de garanției pentru lucrările executate.
Răspuns (17 oct 2024, 15:14):
legia 721 privind calitatea în construcţii stipulează obligaţiile agenților economici nu a Autorității Contractante
Data:
17 oct 2024, 15:48
Subiectul întrebării:
Termenul de garanție a lucrărilor 10 ani
Întrebare:
Stabilirea temenului de garanție pentru lucrările solicitate nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate, de natură a restrânge concurența între operatorii economici, întrucât prin aceasta s-ar aduce atingere principiilor care stau la baza relațiilor privind achizițiile publice, respectiv principiului concurenței, al tratamentului egal, imparțialității, nediscriminării în privința tuturor ofertanților și operatorilor economici, inclusiv principiului proporționalității statuate la art. 7 din Legea nr. 131/2015. Solicităm să argumentați / probați posibilitatea executării efective a unei garanții ce depășește 5 ani, inclusiv prin raportare la valoarea estimată a achiziției, or garanția care urmează a fi asumată de către potențialii ofertanți urmează a fi una reală și nu formală, astfel încât, rezultatul acesteia să asigure durabilitatea proiectului. Dvs. înțelegeți că mâine Vă treziți cu contestație? Care va dura minim o lună, și să nu uităm că suntem la finele anului bugetar.
Răspuns (17 oct 2024, 16:18):
Stabilirea temenului de garanție nu restrânge concurența între operatorii economici dar rezultatul acesteia va asighura durabilitatea proiectului.
Subiectul întrebării
Întrebare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.